پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۸:۱۲:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۳۱ ساعت ۰۵:۱۶
لینک کوتاه مطلب:

استان کردستان در ورزش‌های راکتی دارای پیشینه درخشانی است

استاندار کردستان ضمن اشاره به پیشینه درخشان استان در ورزش‌های راکتی عنوان کرد قطعا ورزش مفرح و نوپای اسکواش مورد استقبال مردم استان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار رئیس فدارسیون اسکواش  با بیان اينکه کردستان در رشته های مختلف ورزشی  و به ویژه در ورزش های راکتی دارای پیشینه درخشانی است، گفت:کردستان  با این پیشینه  درخشان به طور جدی می تواند در ورزش اسکواش که ورزش مفرح و جذابی است، موفق عمل کند.
وی اظهار کرد در این دوره تلاش‌هایی در راستای ورود بخش خصوصی برای حمایت از بخش های مختلف به  ورزشی در استان آغاز شده است که در صورت به سرانجام رسیدن می توان چشم انتظار موفقیت های بیشتری در این بخش باشیم.
زارعی کوشا تصریح کرد: موفقیت کردستان در رشته‌های مختلف ورزشی کار همه جانبه و یک همت جمعی را می‌طلبد که این عزم و اراده در استان قابل مشاهده است.
‍ رئیس فدراسیون اسکواش نیز در این دیدار کردستان را مستعد رونق این رشته مفرح عنوان کرد و اظهارداشت : در دوره های قبل دیدارهایی را با مسئولین استان کردستان در جهت رشد و احداث زیرساخت های رشته ورزشی اسکواش داشته ایم که بدون نتیجه ماند اما با توجه به نظر مساعد استاندار ورزش دوست در این دوره امیدواریم بتوانیم اسکواش را در این استان رونق ببخشیم.
مسعود سلیمانی عنوان کرد: در صورت احداث زیرساخت های رشته اسکواش ،کردستان می تواند میزبان خوبی برای رویدادهای ملی و بین المللی این رشته باشد و در زمینه جذب گردشگر نیز تحولی ایجاد کند.