جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۷:۱۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱ ساعت ۱۴:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

حمایت همه جانبه از جامعه بهزیستی وظیفه همه مسئولین و آحاد جامعه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار حمایت همه جانبه از جامعه توان‌خواهان و حمایت از بهزیستی به عنوان دستگاه‌ متولی خدماترسانی در این زمینه وظیفه همه مسئولین و آحاد جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی در گردهمایی بزرگ خانواده سازمان بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی بر توجه به بهزیستی به عنوان رویکرد و نگرش اصلی در زندگی بشر اشاره کرد و گفت: به زیستن و حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب خواسته همه آحاد بشر است و تلاش همه انسان ها و جوامع در این راستاست لکن این تلاش در دو قالب خیر و شر نمود پیدا می کند.
معاون سیاسی استاندار  اظهار داشت: ما معتقدیم بهترین، جامع ترین و مترقی ترین برنامه برای زندگی مطلوب برنامه اسلام است و باید با عمل و رجوع به این برنامه به سعادت دنیوی و اخروی نیل پیدا کرد.
رمضانی ضمن تشکر و تقدیر از همه کارکنان سازمان بهزیستی، فعالیت در این سازمان را عبادتی بزرگ تلقی کرد و بیان داشت: در مدت تصدی مدیریت جدید سازمان بهزیستی، افق های خوبی در انتظار کارکنان و جامعه هدف این سازمان است.
وی انتصاب مشاور امور معلولین استاندار و دستور به معرفی مشاور امور معلولین در ادارات را از اقدامات خوب دوره جدید مدیریتی استان خواند و با تاکید بر ضرورت تصحیح نگاه به بخش معلولین و اقشار حمایت پذیر بیان داشت: بایستی زمینه لازم برای مراجعه معلولین به اماکن مورد استفاده عمومی و نیز امکان بکارگیری در بخش های مختلف اداری مورد بررسی و فراهم گردد.