جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۲:۳۷:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۰ ساعت ۲۱:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

خیرین به عرصه ساخت و تجهیز مساجد ورود کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از خیرین دعوت کرد تا با تشکیل مجمع خیرین مسجدساز به عرصه ساخت و تجهیز مساجد ورود کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ عبدالله رشیدی‌پور در جلسه ستاد اقامه نماز استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، اظهار داشت: خوشبختانه مردم کردستان، نماز بویژه نماز جمعه و جماعت را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده‌اند و مدیران نیز در صفوف نماز جمعه در کنار مردم حضور دارند.
وی خواستار توجه هرچه بیشتر به تجهیز و نظافت نمازخانه‌های ادارات شد و با اذعان به اینکه وجود کرونا و تغییر ساعت کاری موجب کمرنگ شدن برگزاری نماز جماعت در ادارات شده، ابراز امیدواری کرد از سوم شهریورماه و با بازگشت ساعت کاری به روال عادی، شاهد حضور پررنگ کارکنان در برگزاری نماز جماعت در ادارات باشیم.
رشیدی‌پور با اشاره به بخشنامه ستاد ملی اقامه نماز کشور در خصوص جشنواره فجر تا فجر تاکید کرد: با توجه به شهرت کردستان و شهر سنندج در حوزه مسجد و نماز، باید کمیته‌های چهاگانه این جشنواره و تمام ادارات استان با جدیت پای کار باشند.
وی همچنین خواستار فعالیت ستاد اقامه نماز در تمامی شهرستان‌های استان با حمایت دستگاه‌های اداری شد و از خیرین دعوت کرد با تشکیل مجمع خیرین مسجدساز به عرصه ساخت و تجهیز مساجد ورود کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در این جلسه همچنین با گله‌مندی از وضعیت نامناسب برخی نمازخانه‌های بین‌راهی، اظهار داشت: جایگاه‌داران سوخت، مکلفند نمازخانه‌های مرتب و سرویس‌های بهداشتی مناسب در جایگاه‌های خود فراهم کنند.