پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۱۹:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۹ ساعت ۰۴:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

معاون استاندار:

بیانیه گام دوم انقلاب، سند بالادستی مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، بیانیه گام دوم انقلاب را سند بالادستی برای مدیران عنوان و ‌تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید وظایف خود را از این سند استخراج و سهم خود از تحقق سند و پیشرفت کشور را تعیین کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در کردستان، خواستار ارائه گزارش از اقدامات موثر دولت در یکسال گذشته و پرهیز از گزارش‌های کاریکاتوری شد و خاطرنشان کرد: هفته دولت، هفته تکریم مقام شهیدان خدمت است و در دولت سیزدهم باید عنایت ویژه‌ای به انعکاس خدمات و زحماتی که در این یک سال استقرار دولت سیزدهم کشیده شده داشته باشیم.
وی بر لزوم انجام کار و خدمات با کیفیت تاکید و یادآوری کرد: مردم فرهیخته و فرزانه ما، مشکلات کشور را می‌دانند و همین که بدانند ما برای خدمت به آنان تلاش و مجاهدت می‌کنیم، با کرامت آنرا پذیرا هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه ما در صدد تخریب و تخطئه دولت‌های گذشته نیستیم و باید در این دولت اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنیم، افزود: مدیران باید بر اساس مدرک و سند، به صورت مداوم به مردم گزارش عملکرد دهند که این کار مصداق جهاد تبیین مد نظر رهبری معظم انقلاب است.
وی حضور میدانی مدیران در شهرها و روستاها و میان مردم را ضروری دانست و گفت: ایجاد امیدواری اجتماعی یک ضرورت است و امروز که ریاست محترم جمهوری و هیبت دولت به صورت هفتگی به استان ها سفر کاری دارند الهام بخش سایر مدیران نیز باید باشد و در این میان فضای رسانه‌ای جریان انقلابی هم باید با بیان حقایق و واقعیت ها در فضای جنگ روایت ها مردم را به آینده امیدوار کند، همچنانکه حضور مسوولان در میان مردم و آگاهی از مشکلات، خود نوعی ایجادکننده امیدواری است، یعنی نباید به دشمن مجال دهیم که به خواسته و سلیقه خود، مشکلات را منعکس و باعث ناامیدی مردم شود.
رمضانی ضمن آرزوی موفقیت برای معاونین عمرانی و اقتصادی که در روزهای اخیر توسط استاندار منصوب شدند، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم هم در مرکز و هم در استان قائل به استفاده از نیروهای بومی و علمی است و انتصابات اخیر در استانداری نشان از اهتمام جدی مدیریت کلان استان در استفاده از نیروهای نخبه و علمی دارد‌.
رمضانی تاکید کرد: برخی مشکلات بخاطر ناهماهنگی بین دستگاه‌ها است، همچنانکه موضوع مالکیت اراضی شهرک وحدت سنندج که حدود ۲۰ سال به واسطه همین ناهماهنگی‌ها باقی مانده بود که با ورود استاندار کردستان و دستگاه قضایی، رفع شد.
وی با بیان اینکه پس از گذشت ۱۳۶۰ سال از عاشورای سال ۶۱ هجری امام حسین علیه السلام همچنان زنده، تحول آفرین و الهام بخش انقلاب‌های بزرگ است، ادامه داد: جریان استکبار، از همان اوایل شکل‌گیری انقلاب با ترور شهدای دولت و همچنین شهید بهشتی و یارانش، سعی در ابتر کردن نظام جمهوری اسلامی داشت اما خون این شهدا باعث تنومندتر و پرثمرتر شدن درخت انقلاب شد و با ترور شهید سلیمانی، فخری‌زاده و دانشمندان هسته‌ای، انقلاب ما زنده‌تر شده است و همانگونه که شهادت امام حسین علیه السلام باعث زنده شدن اسلام شده، شهادت امثال شهیدان رجایی و باهنر نیز موجبات رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورده است.