جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۰:۴۲:۵۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۱۹ ساعت ۱۸:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

همگرایی قوا عامل پیشبرد امور مردم/ توجه دولت به بهبود معیشت/ لزوم اعلام موضع جریانهای سیاسی به بیانیه موهن یکی از سران فتنه

استاندار کردستان، رویکرد و نگاه دستگاه‌های نظارتی در استان را مبتنی بر همکاری و حمایت از ادارات برای بهبود شاخص‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد ، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: از آغاز به کار دولت همگرایی و همراهی مطلوب دستگاه‌های نظارتی با اجرایی را شاهد هستیم که زمینه ساز پیشبرد سریع امور است.
وی به مشکلات فرا روی دولت در یک سال گذشته، به تلاش جهادی دولتمردان برای بهبود وضعیت مردم اشاره کرد و افزود:با وجود تداوم تحریمهای ظالمانه با همگرایی بین قوا، توفیقات بسیار خوبی به دست آمده است.
استاندار کردستان گفت: این همگرایی در کردستان نیز بین ارکان مختلف وجود دارد که در راس آن می توان به نماینده ولی فقیه در استان، شورای تامین، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاههای نظارتی دیگر اشاره کرد.
زارعی‌کوشا محوری‌ترین مساله استان را بهبود شاخصهای اقتصادی و معیشتی مردم دانست و تاکید کرد: برای تغییر مثبت شرایط اقتصادی به سرمایه‌گذاری و آماده کردن بسترهای مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران در سایه تقویت نقش نظارتی دستگاههای نظارتی نیاز داریم.
وی صدور مجوزهای بی‌نام برای تسهیل سرمایه‌گذاری در استان را از جمله راهکارها برای تشویق سرمایه گذاران برشمرد و گفت: بخش بزرگی از توان سرمایه گذاران صرف گرفتن مجوزهای لازم می شود که برای حذف آن، اقدام به صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بی نام شده وتا امروز ۱۷ مجوز ازهمین نوع در حوزه‌های مختلف آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است.
استاندار کردستان به نیاز برخی واحدهای تولیدی برای حفظ اشتغال موجود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در کنار توجه به این مساله، توجه ویژه ای به بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه اقتصادی داریم.
زارعی کوشا در ادامه به صدور بیانیه موهن یکی از سران فتنه ۸۸ علیه سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم، تاکید کرد: ولایت فقیه و شهدا خط قرمز ملت ایران و همه جریان های درون نظام است و هر کس دراین دایره قرار دارد، فارغ از خط و جناح سیاسی باید با اعلام برائت از این مواضع، نسبت به آن موضع گیری کند.