جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۳:۴۹:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۷ ساعت ۰۴:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح و کلنگ‌زنی حدود ۹ میلیارد تومان پروژه عمران شهری در سنته و صاحب

در گرامیداشت هفته دولت، با حضور کیومرث حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، چند طرح عمرانی در شهرهای سنته و صاحب با اعتبار حدود 9 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛، این طرح‌ها در سنته شامل؛ زیرسازی و آسفالت معابر، تجهیز و نوسازی ساختمان اداری شهرداری و دفتر شورا، تکمیل و تجهیز پارک کودک، راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی و فاز اول پیاده رو خیابان امام با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بود.
همچنین بهره‌برداری از بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی و کلنگ زنی پاک مسافر از دیگر طرحهای عمران شهری بود که در صاحب در بزرگداشت هفته دولت انجام شد.
تاکید معاون عمرانی استاندار کردستان بر حمایت از شهرداران شهرهای کوچک
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، در بازدید از پروژه های عمران شهری شهر سنته بر حمایت فرماندار و مدیر کل دفتر امور شهری استانداری از شهرهای کوچک تصریح نمود.
کیومرث حبیبی، مشارکت مردم و سرمایه گذاران بومی را در توسعه و آبادانی شهرها ستود و بر تسهیل در امورات اداری آنان تاکید نمود.
وی یادآور شد: بایستی طرحهای توسعه ای شهرهای با بهره وری زیاد و هزینه کم به سرانجام برسد.
وی خواستار تخصیص اعتبار ویژه به شهرداری های شهرهای کوچک در حوزه اختصاص قیر، خرید ماشین آلات و همچنین بر اخذ تایید ایمنی شهرداری ها از راهدای در طرحهای توسعه ای راههای دسترسی شهرهای تاکید نمود.
سالار مرداری شهردار سنته خواستار اختصاص اعتبار برای خرید ماشین آلات و تخصیص قیر رایگان شد.
عابد امین پور، رئیس شورای سلامی شهر سنته هم تکمیل درمانگاه و احداث راه جدید دسترسی را از دغدغه ها برشمرد.
حبیبی در صاحب بر اجرای طرحهای با توجیه اقتصادی، ایجاد منابع پایدار برای شهرداری ها و ارزش اقتصادی آنها و ایجاد شغل تاکید نمود.
در این برنامه، جعفر توان، فرماندار ویژه شهرستان سقز، رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، مدیران کل دفتر فنی و امور شهری و شوراهای استانداری، حضور داشتند.