جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۰:۵۰:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۷ ساعت ۰۱:۲۸
لینک کوتاه مطلب:

بهره‌برداری از چند طرح و پروژه در دیواندره با حضور معاون سیاسی استاندار کردستان

به مناسبت هفته دولت مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری، پیمان اسکندری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان، جمال صالحی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان و جمعی از مسئولین شهرستان دیواندره با حضور در مزار شهدای این شهرستان و قرائت فاتحه، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رساتنی استانداری کردستان ، در ادامه این سفر سیلوی ۴۰ هزارتنی شفق شهر زرینه افتتاح شد و رئیس سازمان جهادکشاورزی با ایراد سخنرانی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و هفته دولت و روز کارمند را به همه دست اندرکاران دولت تبریک گفت.

اسکندری با بیان حمایت سازمان جهادکشاورزی استان کردستان از سرمایه گذاران، منطقه چهل چشمه و سارال در دیواندره را از مکان های بکر و خدادادی منطقه دانست که ظرفیت بالایی در بحث کشاورزی و گیاهان دارویی و دامداری دارد و نگاه ویژه به این مناطق را سبب توسعه بیشتر شهرستان دیواندره عنوان کرد.

وی با قدردانی از خبرنگاران شهرستان دیواندره، خبرنگاران را چشم بینا و عامل پیشرفت هر جامعه ایی دانست و بهره گیری از پیشنهادات و نقطه نظرات خبرنگاران را در مجموعه شفاف جهادکشاورزی استان کردستان جزء اولویت های این مجموعه بیان کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی سعی و تلاش وزارت جهادکشاورزی در وصول مطالبات گندم کاران استان را برنامه اصلی وزارتخانه در ماه های اخیر ابراز کرد و از کشاورزان استان بابت تاخیری که هرچند مربوط به کل کشور است، پوزش طلبید و سعی و تلاش مجموعه جهادکشاورزی را در توسعه طرح های صنعتی و نیمه صنعتی از جمله گلخانه را امری ضروری دانست‌.