جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۴:۱۲:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۷ ساعت ۱۴:۲۱
لینک کوتاه مطلب:

در هفته دولت؛

ساختمان پلاتوی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره با حضور معاون سیاسی استاندار افتتاح شد

با حضور معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار کردستان و جمعی از مسئولین استانی و  شهرستان پلاتوی جدید مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره ، با نام تماشا خانه کرفتو با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و 400 میلیون تومان با زیر بنای 291 متر مربع افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضای در مراسم افتتاحیه تماشاخانه کرفتو در شهر دیواندره گفت: خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه از مهمترین راهبردهای دولت مردمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: خدمت به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از مهمترین راهبردهای دولت مردمی است، در دولت سیزدهم و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال اقدامات عملی هستیم.

وی ضمن تسلیت شهادت دولت مردان بزرگ رجائی و باهنر، افزود: امروز در دو شهرستان بیجار و دیواندره حضور پیدا کردم و در شهر دیواندره دو ساختمان تماشاخانه کرفتو و بیمه سلامت افتتاح گردید که با فاصله بسیار کم به بهره برداری رسیدند ساختمان بیمه سلامت دیواندره کمتر از یکی سال از کلنک زنی آن گذشته که امروز به بهره برداری رسید.

رمضای اضافه کرد: تماشاخانه کرفتو که از مطالبات به حق هنرمندان شهر دیواندره بود نیز در بازه زمانی بسیار کمی به نتیجه رسیده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، اذعان داشت: با همت و تلاش های مدیران دولتی استان بخشی از اعتبارات لازم طرح های حوزه فرهنگ و هنر را در استان و بخشی را نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تلاش های شبانه روزی خویش از وزارتخانه تامین خواهد نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان عنوان کرد: ما در هر شهرستانی حضور می یابیم شاهد ظرفیت های نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: استان کردستان به ویژه شهرستان دیواندره در جشنواره های مختلف تئاتر سرآمد کشور هستند و با این ظرفیت بدون شک ساخت و اتمام فضاهای ویژه ای چون این تماشاخانه را برای فعالیت هنرمندان الزامی می کند.