جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۵:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۹ ساعت ۱۲:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیج دلیل کینه‌توزی دشمنان

استاندار کردستان عنوان کرد که موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ بسیج در عرصه های مختلف دلیل کینه‌توزی و عناد دشمنان با این نهاد مقدس است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سنندج ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی(ره) گفت: تشکیل نهاد مقدس بسیج در ماه‌های آغازین انقلاب باهدف نقش قائل شدن برای آحاد جامعه در اداره کشور بود.
وی به برکات و آثار نهاد بسیج در طول تاریخ انقلاب اشاره کرد و گفت:حضور افتخار آفرین در دوران دفاع مقدس و تلاش برای رفع محرومیت و خدمتگذاری به مردم  در اقصی نقاط کشور تنها گوشه‌ای از کارنامه بسیج محسوب می‌شود.
زارعی‌کوشا با بیان اينکه دشمن از همان آغاز بر تخریب بسیج متمرکز بود و امروز نیز به اشکال مختلف هجمه خود را بر این نهاد بیشتر کرده است، گفت: در جریان نا آرامی‌ها و اغتشاشات اخیر نیز دشمن همه توان رسانه‌ای خود را برای فضا سازی علیه بسیج به میدان آورده است.
استاندار کردستان در ادامه از همه نخبگان، طلاب، روحانیون و هنرمندان بسیجی خواست در راستای جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب و با تحلیل درست شرایط برای جامعه دشمنان را ناکام بگذارند.
وی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا حقایق به شیوه درست و اثر گذار به مردم گفته شود و نقش نخبگان در این راستا بسیار حائز اهمیت است.
زارعی‌کوشا یادآوری کرد: وقایعی را که امروز در سطح کشور و استان شاهد آن هستیم اتفاقی نیست بلکه شواهد و قرائن فراونی وجود دارد که طراحی دشمنان در پس پرده این حوادث نهفته است.
وی افزود: در سه هفته اخیر که دشمنان از همراهی مردم ناامید شدند مجموعه اقدامات تروریستی نظیر حادثه شاهچراغ و خوزستان را رقم زدند و این مسائل باید به درستی و در همه ابعاد برای مردم تببین شود.