جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۲۸:۵۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۳ ساعت ۱۵:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

شهدا مایه عزت و عظمت ایران اسلامی/جهاد تبیین ابزار خنثی سازی دسیسه‌ها و توطئه دشمنان

استاندار کردستان شهدا و فداکاری‌های بزرگ آنان در دوران دفاع مقدس و دیگر برهه‌های حساس انقلاب را مایه عزت و عظمت ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان سنندج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز اگر ایران اسلامی در اوج اقتدار و رسیدن به قله‌های افتخار قرار دارد به واسطه خون پاک شهیدان و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و دیگر مقاطع است.
وی  با بیان اینکه دستاوردها و کارهای بزرگ شهدا برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شده است و حضور در گلزار شهدا برای تمدید روحیه و مدد گرفتن از ارواح بلند آنان است، گفت: امروز  نظام اسلامی به مدد خون شهدا در مسیر پویایی و رسیدن به قله‌های نهایی پیشرفت است و همین مسئله باعث هجمه و کینه دشمنان و مزدوران و فریب خوردگان شده است.
زارعی کوشا در ادامه به اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر در سطح کشور نیز گریزی زد و اظهار کرد: دشمنان در فتنه‌های پیشین بر نقاط ضعف  متمرکز می‌شدند اما در این برهه به نقاط قوت و توانمندی‌های ما حمله‌ور می‌شوند.
استاندار کردستان عنوان کرد: دشمنان امروز به شهیدان ما که همچون ستاره‌های درخشان و مشعل‌های فروزان هستند هجمه می‌برند و تلاش دارند تا نگاه نسل جدید کشور را با ابزار رسانه نسبت به شهدا تغییر دهند.
زارعی کوشا تصریح کرد: باید به مقوله جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم و با تحلیل درست مسائل، دسیسه‌ها و فتنه ها را خنثی و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.