جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۲۵:۳۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت ۱۲:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

نخستین دوره آموزشی سامانه رصد و پایش انتخابات در کردستان آغاز شد

نخستین دوره آموزشی سامانه رصد و پایش انتخابات امروز شنبه با حضور نمایندگان شهرستان های استان در استانداری کردستان آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان در ابتدای این دوره آموزشی اظهار کرد: وزارت کشور افزون بر رسالتی که در زمینه فرآیند اجرایی انتخابات دارد در ارتباط با بررسی جوانب و موضوعات مرتبط با این رویداد سرنوشت ساز هم وظایفی بر عهده دارد.

محمد رضایی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای به منظور ارتقا سطح دانش و آگاهی دست اندرکاران و مجریان انتخابات تدوین شده است، افزود: کارشناسان حوزه انتخابات در این مدت آموزش‌های فنی و محتوایی لازم را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی به طور متناوب تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می شود، ادامه داد: به منظور برگزاری مطلوب با بیشترین سطح مشارکت مردمی در انتخابات سال ۱۴۰۲ از امروز اجرای برنامه‌های آموزشی در استانداری کردستان آغاز می شود.

سرپرست امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: ارتقا دانش و آگاهی مجریان انتخابات در زمینه اطلاع رسانی و ارائه گزارش و اخبار به مردم هم از دیگر برنامه هایی است که آن را دنبال می کنیم.

رضایی در ارتباط با شناسنامه انتخابات در استان هم اظهار کرد: کردستان تنها استان کشور است که شناسنامه انتخابات آن تهیه شده و همه اطلاعات مربوط به انتخابات برگزار شده در سنوات گذشته در آن به طور مطلوب و منسجم درج شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در کشور برگزار می شود.