پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۹:۱۶:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت ۱۳:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

واحدهای صنعتی کردستان نیازمند حمایت همه‌جانبه هستند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بر ضرورت حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی و تولیدی استان کردستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حامد قادرزاده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان گفت: وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کردستان با بسیاری از مناطق توسعه یافته کشور متفاوت است، بنابراین باید برای حفظ اشتغال و پایداری اقتصاد از واحدهای تولیدی و صنعتی استان حمایت ویژه توسط بانک‌ها صورت بگیرد.
وی بانک‌ها را یکی از اصلی‌ترین ارکان رونق تولید نام برد و اظهار کرد:وضعیت کشور ما به لحاظ اقتصادی در شرایط عادی قرار ندارد، بنابراین نیازمند تصمیمات متفاوت و خارج از روال عادی و طبیعی برای پویایی است.
قادرزاده ادامه داد:بسیاری در تلاش هستند تا با فعالیت‌های غیر مولد فعالان واقعی اقتصادی را از پا در آورند، لذا ضرورت دارد با تصمیمات درست و کاربردی حامی تولیدگران و کارآفرینان خود باشیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تصویب اساسنامه منطقه آزاد بانه مریوان را نوید بخش روزهای خوش برای آینده اقتصاد استان عنوان کرد و گفت:با سرمایه گذاری‌هایی که بعد از عملیاتی شدن کامل منطقه آزاد انجام می‌شود بی گمان سیمای اقتصادی استان کاملا متحول خواهد شد.
در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان مشکلات و موانع ۱۳ طرح اقتصادی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.