پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۲:۰۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۱۷:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

تمام تلاش دشمن مهار جمهوری اسلامی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان به ترفندهای دشمنان و اغتشاشات اخیر در کشور و استان اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان، اغتشاشات و لشکرکشی‌ها در خاورمیانه تنها با هدف مهار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پاسگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ عبدالله رشیدی‌پور در آیین زنگ گلبانگ انقلاب در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما زمان زیادی طول کشید تا به پیروزی رسید و امام راحل برای رسیدن به چنین روزی ۱۵ سال در تبعید بودند و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی اضافه کرد: سال ۱۳۵۹ انقلاب ما انقلاب نوپایی بود و تمام ابرقدرت‌ها با تمام امکانات بسیج شدند این نظام نوپا را ازپا در بیاورند اما در آن زمان نیز که ما حتی برای یک سیم خاردار مشکل داشتیم نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اضافه کرد: امروز که بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما در زمینه های مختلف با پیشرفت های قابل توجهی مواجه شده ایم همان ابرقدرت‌ها به شیوه‌های دیگر جنگ ترکیبی علیه نظام شروع کرده و همین کردستان را پایگاه قرار دادند اما نتیجه ای جز شکست عایدشان نشد.

وی یادآور شد: امروز دشمنان مستاصل شده‌اند و نمی دانند با این همه پیشرفتی که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها داشته است و در مجامع بین المللی حرف اول را می زند چگونه به اهداف شوم خود برسند و به این نظام خدشه وارد کند.

رشیدی پور با بیان اینکه امروز ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: منکر این مساله که در کشور مشکلات زیای وجود دارد نیستیم اما باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و اجازه دخالت به آنان را ندهیم.

در ادامه این آیین چند برنامه فرهنگی و هنری از جمله سرودهای انقلاب و دکلمه توسط دانش آموزان اجرا شد.