جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۴:۴۵:۵۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت ۲۳:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

تاکید استاندار کردستان بر برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن/کردستان محلی برای سنجش خدمات نظام به مردم است

استاندار کردستان برضرورت حضور گسترده و وحدت آفرین مردم برای تثبیت امنیت ایجاد شده در سطح کشور و استان در یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجرگفت: با توجه به فتنه افکنی‌های دشمنان در ماجرای ناآرامی‌های اخیر ضرورت دارد تا راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی و همه کارکنان باید حضور پررنگ و معنادار داشته باشند.

وی با بیان اینکه کردستان از جمله مناطقی در کشور است که عیلرغم محرومیت  فراوان گذشته ، جنگ و ناامنی‌های اوایل انقلاب  در آن کارهای بزرگی انجام شده است، افزود: کردستان برای سنجش خدمات نظام نمونه کاملا مناسبی است .

زارعی کوشا به جایگاه کنونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان ،امکانات و نیروی انسانی توانمند در آن اشاره کرد و گفت: این دانشگاه  در ابتدای دولت سیزدهم گرفتار مشکلات فراوان و حدود هزار میلیارد تومان بدهی داشت که با نگاه ویژه دولت نه تنها آن مشکلات برطرف شده بلکه کارهای و پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان نیز به نتیجه رسیده است. 

استاندار کردستان در ادامه به عفو عمومی رهبر معظم انقلاب در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب نیز گریزی زد و اظهار کرد: از نگاه پدرانه رهبری عظیم الشان  قدردانی می کنیم، چون عفو گسترده ایشان برا ی متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر و دیگر زندانیان یکبار دیگر استحکام داخلی نظام اسلامی را نشان داد. 

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی و چند وجهی دشمنان  در اغتشاشات اخیر  راس انقلاب و شخص رهبر انقلاب را هدف قرار داده بود، گفت:رهبر انقلاب در بیش از سه دهه گذشته با درایت و حکمت و با وجود مشکلات فراوان کشور را به اوج اقتدار رسانده است.

زارعی کوشا یادآوری کرد:با خویشتنداری فتنه طراحی شده اخیر توسط دشمنان مدیریت شد گفت :انتقاد و اعتراض حق آحاد مردم است تا بتوانند کمبودها  و نارسایی هارا بیان کنند اما اینکه وابستگان به جریان نفاق و رژیم صهیونیستی بخواهند امنیت را بر هم بزنند، محکم و قاطع برخورد می کنیم. 

وی انقلاب اسلامی را مردمی ترین انقلاب در دنیا معرفی کرد که پشتوانه مردمی آن همواره  مورد تاکید امام راحل  و رهبری انقلاب  است.

استاندار کردستان همچنین  به افتتاح و کلنگ زنی  بیش از ۴ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود:افتتاح و کلنگ زنی این ميزان از طرح و پروژه در بخش های مختلف در تاریخ استان بی سابقه بوده است که امیدوارم مورد جلب رضایت بیشتر مردم شود. 

زارعی کوشا ظرفیت‌های گردشگری درمانی استان کردستان را با توجه به همجواری با اقلیم کردستان عراق را مورد توجه قرار داد و از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست  به این ظرفیت بزرگ توسعه‌ای توجه خاص داشته باشد.

وی اظهار کرد:آنچه مسلم و قطعی است این است که مسئولان عالی‌رتبه نظام و دولت به استان کردستان توجه ویژه دارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه نباید این فرصت را از دست بدهند. 

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۷ پروزه بهداشتی و درمانی در سطح استان به بهره‌برداری رسید.

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۷ پروزه بهداشتی و درمانی در سطح استان به بهره‌برداری رسید.