پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۱۴:۳۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت ۰۳:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

در دهه فجر ۴ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در کردستان به بهره‌برداری رسید

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار كردستان گفت: امسال در استان كردستان بيش از 4 هزارميليارد تومان پروژه و طرح در بخش‌هاي مختلف افتتاح و به بهره‌برداری رسيد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان عبدالله رشيدي‌پور در مراسم جشن انقلاب در شهرستانسروآباد ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود: این حجم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در کردستان نشان از توجه ویژه به استان در راستای محرومیت زدایی و پیشرفت و توسعه بوده است.

وي ادامه داد:  امسال در حالی وارد چهل و پنجمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که دشمنانایران به سردمداری آمریکای جنایتکار از هیچ توطئه و  نيرنگی براي ضربه زدن به نظام دريغ نكرده‌اند ولی با حضور پررنگ مردم بيدار و آگاه شكست خوردند.

معاون استاندار کردستان گفت: زماني كه انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد دشمنان ادعا می‌کردند در كمتر از ۴۸ ساعت اين انقلاب راشكست مي دهيم  اما ۴۸ ساعت انها ۸ سال طول كشيد و در اين مدت نتوانستندحتي يك وجب از خاك اين كشور را تصرف كنند.

رشيدی‌پور در پایان تاكيد كرد: امروز انقلاب اسلامي ايران در اوج قدرت بوده و بيشتر از هر زمان ديگري دراوج اقتدار است و تمام ابرقدرت‌های جهان را به زانو در آورده که این مهم به برکت خون شهدا و حضورآگاهانه مردم با بصیرت در عرصه‌های مختلف بوده است.