جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۵:۲۶:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ساعت ۱۲:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

دعوت از مردم کردستان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار کردستان در پیام مشترکی مردم را به حضور باشکوه و وحدت آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان در این پیام آمده است؛

در حالی آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیریم که ایران اسلامی علیرغم تحریم‌های همه جانبه دشمنان با پیشرفت‌های خیره کننده در همه حوزه‌ها و عرصه ها و خدمت رسانی گسترده، نمونه‌ای  موفق از حکومت دینی مردم سالار را به نمایش گذاشته و به الگویی کارآمد برای کشورهای آزادیخواه تبدیل شده است .

واضح است که رویکرد استقلال طلبی، نفی استبداد و تبدیل شدن ایران به قدرت برتر منطقه موجبات ناخرسندی و عناد دشمنان قسم خورده این مرزوبوم را فراهم کرده و هر روز به بهانه‌ای درصدد فتنه انگیزی و رسوخ در صفوف منسجم و به هم پیوسته مردم با انواع شیوه‌ها و ترفندها هستند.

از مردم شریف ، بصیر و همیشه در صحنه استان کردستان درخواست داریم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر مانند همیشه وفاداری به نظام اسلامی، موقع شناسی و بصیرت خویش را به نمایش گذاشته و نقشه شوم دشمنان را همراه و همگام با سایر مردم ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی نقش برآب کنند .