پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۱:۴۵:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۹ ساعت ۲۲:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

تجیهزسیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی استان در دستور کار است/ لزوم توجه به معیشت مرزنشینان

استاندار کردستان با مهم شمردن تجیهز سیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی، گفت: تحقق این امر به امر صادرات و واردات کالا در گمرکات مرزی سرعت می‌بخشد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در نشست شورای توسعه پایدار شرق و غرب کشور که به ریاست وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد به تشریح ظرفیت های مرزی استان پرداخت و گفت: با توجه به حجم بالای صادرات و واردات کالا از مرزهای استان، تجهيز هر چه قوی تر گمرکات استان به دستگاه‌های پیشرفته ایکس ری برای سرعت بخشی به روند کار امری ضروری است.

فعال شدن بازارچه های مرزی محور دیگر سخنان زارعی کوشا در این نشست بود، وی گفت: تحقق این امر کمک بزرگی به معیشت مرزنشیان خواهد کرد و لازم است دستگاههای ذی ربط در عملیاتی شدن این امر مهم اقدام لازم را به عمل آورند. 

وی در ادامه به مساله راهبردی  افزایش صد درصدی حضور آحاد مردم استان کردستان به خصوص در شهر سنندج در اجتماع عظیم ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: این مساله آورده ای مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و لازم است رسانه ها در بیان و ارائه این دستاورد ها فعالانه تر نقش ایفا کنند. 

استاندار کردستان همچنین به همایش هزار نفری جمعیت ماموستایان استان کردستان اشاره داشت و گفت: برایند این اتفاقات مبارک نشان از وفاداری مردم و نخبگان استان به آرمان های انقلاب و ناکامی دشمنان در پیشبرد اهداف شان است.

زارعی کوشا در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر معیشت جمعیت ماموستایان در استان گفت: اولی ترین کار توجه به معیشت ماموستایان عزیز است و در این خصوص با شخص ریاست محترم جمهوری هم مکاتبه و گفت و گو کرده ام که انشالله بتوانیم در این جهت گام های جدی بر داریم.