سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۹:۴۳:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ساعت ۱۷:۳۰
لینک کوتاه مطلب:

مهمترین رسالت مدیران و دستگاه‌های اداری تحقق کامل کارآمدی است

استاندار کردستان القای ناکارآمدی نظام به مردم را از مهمترین اهداف و توطئه دشمنان عنوان کردو مهمترین رسالت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری را تحقق کامل کارآمدی دانست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در اولین همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقاء سلامت اداری که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در سنندج برگزار شد، گفت:ما از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی همواره درگیر مبارزه و جنگ با دشمنانی بودیم که هیچگاه از دشمنی دست نکشیدند و همواره آن  را با روش های مختلف ادامه دادند.

وی با بیان اینکه از اهداف دشمنان در همه توطئه‌ها این است که مدل حکمرانی جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، اظهار کرد:  از مهمترین تکالیف مدیران این است که در هر جایگاهی کارآمدی را به اوج و نقطه مطلوب برسانند.

زارعی کوشا افزود:یکی از مهمترین اهداف این همایش ملی باید تمرکز بر راههای رسیدن به روش های کارآمدی در سیستم اداری و خدمت رسانی به مردم باشد. 

استاندار کردستان  اولین وظیفه مدیران در جهاد تبیین را انجام درست کارها نام برد و به صراحت گفت: ضعف و کاستی ها از ناکارآمدی مدیران حاصل می‌شود ، بر همین اساس اولین گام در اصلاح امور مختلف و بهبود شرایط تلاش برای افزایش کارآمدی و بهره‌وری است. 

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری ها و دفاتر بازرسی از مراکزی است که مردم به آن مراجعه می کنند تا مشکلاتشان حل شود، گفت:در قدم اول باید این مجموعه‌ها کارآمدی و خدمت رسانی مطلوب به مردم را داشته باشند و این مسئله به دیگر ادارات و دستگاه‌ها نیز مورد توجه جدی قرار بگیرد.