شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۱:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱/۲ ساعت ۱۲:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

بازدید سرزده استاندار کردستان از مرکز مدیریت راه‌های استان

استاندار کردستان از افزایش ۹ درصدی سفرها به کردستان تا دومین روز از تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید سرزده از مرکز مدیریت وپایش راههای استان کردستان در جریان اقدامات و خدمات جاری در این مرکز قرار گرفت.
وی با بیان اينکه  سامانه جامعی در مجموعه راهداری استان مستقر شده و داده های دقیق و کاملی در حوزه های مختلف در اختیار مدیران قرار می‌دهد، گفت: در این مرکز داده‌کاوی و تحلیل جامع و کاملی برای
مدیریت راههای استان و مقابله با سوانح و رویدادها در تمامی ایام و به خصوص در مقاطعی چون نوروز و ایام تعطیلات ارائه می‌کند.
زارعی کوشا  اضافه کرد: ضرورت وجود چنین مرکزی ما را بر آن می‌دارد تا در جهت تکمیل  دوربین‌های پایشگر در سطح جاده‌ها سرمایه گذاری کنیم.
استاندار کردستان هوشمندسازی کنترل جاده‌ها را حائز اهمیت برشمرد و گفت: در آینده با جامعیت یافتن سامانه نیاز به نیروی انسانی برطرف می شود و این سامانه بازدارندگی کاملتری را ایجاد خواهد کرد که این امر نیز ارتقاء امنیت بار و مسافر را در محورهای اصلی و فرعی فراهم می‌کند.
زارعی کوشا یادآوری کرد: تا دومین روز از تعطیلات نوروزی  بیش از ۹ درصد افزایش سفرهای نوروزی اتفاق افتاده و ۳۰۰ هزار تردد نیز در سطح جاده‌های  کردستان ثبت شده است.