پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۱:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۳ ساعت ۲۱:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

جوانان در اولویت اعزام به حرم مطهر امام(ره) قرار گیرند / امام خمینی چهره درخشان تاریخ اسلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: دستگاه های متولی در برنامه اعزام زائران به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ایشان، به صورت ابداعی عمل نمایند که از آن جمله اولویت با جوانان و نوجوانان باشد. در همین رابطه معرفت افزایی در طول این سفر هم مورد نظر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی روز شنبه در جلسه هماهنگی سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر در سنندج اظهار کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی داریم، لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل جوان و نوجوان ما با سیره و سلوک حضرت امام(ره) و وجوه اخلاقی، عرفانی و سیاسی ایشان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه حضور جوانان و نوجوانان در برنامه سالگرد ارتحال حضرت امام فرصت مناسبی برای جلب توجه این قشر به این بزرگمرد تاریخ اسلام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: توجه به برگزاری نشست ها و همایش های درون استانی هم باید مدنظر باشد و حداکثر کیفیت در اجرای برنامه ها در نظر گرفته شود. 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) چهره درخشان و پرنور تاریخ اسلام است و ایشان دو جهت ممتاز است. اولا: به خاطر براندازی رژیم طاغوت، با این توضیح که بعد از انقلاب رسول اکرم (ص) و تلاطم هایی که امت اسلام در سده های گذشته و زیر یوغ ستمگران و مستکبران تاریخ متحمل شدند، ندای اسلام خواهی و توحید را سر داد و ثانیا به خاطر استقرار نظام جمهوری اسلامی که به برکت این نظام مقدس مستضعفان جهان امیدوار و لرزه بر اندام مستکبران و طواغیت انداخت. 

وی همچنین بر برنامه‌ریزی برای بزرگداشت مناسبت‌های مختلف دیگر از جمله سالگرد سفر رهبری معظم انقلاب به کردستان، بزرگداشت سوم خرداد و همچنین گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد بانه از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.