سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۴۰:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۲/۲۹ ساعت ۲۰:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

استقبال بی‌نظیر از رهبر معظم انقلاب یادآور وفاداری و ولایتمداری /برکات فراوان مادی و معنوی سفر پر خیر وبرکت رهبر انقلاب به کردستان

استاندار کردستان استقبال بی‌نظیر مردم کردستان از رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ را نشانه وفاداری و ولایتمداری مردمان این دیار توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در پایان  همایش پیاده‌روی در دامنه کوه آبیدر سنندج که با حضور پرشور مردم  و در سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان برگزار شد،گفت : سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال ۱۳۸۸ در یاد و خاطره همه کردستانی‌ها ماندگار شده و ذائقه مردم همواره در این ایام شیرین است.

وی ادامه داد: به همین مناسبت امروز همایش عمومی پیاده‌روی در سنندج برگزار شد که همه مردم از اقشار مختلف برای یادآوری آن سفر پرخیر و برکت، در این همایش شرکت گسترده داشتند.

زارعی کوشا با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سفر رهبری به کردستان، پیاده‌روی در مسیر کوه آبیدر بود، یادآور شد: امروز مردم سنندج همین مسیر خاطره انگیز را به یاد همان سفر تاریخی پیمودند. 

استاندار کردستان تاکید کرد: مردم کردستان در همان سال ۸۸ با استقبال بی‌نظیر شان از رهبر معظم انقلاب، وفاداری و ولایتمداری خود به رهبری را نشان دادند.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه آن سفر برکات فراوانی از بعد معنوی و توسعه‌ای برای استان داشت ، افزود: برکات معنوی آن سفر بسیار بیشتر از پروژه‌های عمرانی بود؛ چراکه با سفر رهبری به کردستان، نگاه امنیتی که به استان وجود داشت، اصلاح و ترمیم شد. 

وی با بیان اینکه مردم کردستان ایرانی‌ترین، مهربانترین و مهمان‌نوازترین مردم کشور هستند، افزود: کردستانی‌ها هیچ‌وقت سفر رهبری را فراموش نمی‌کنند و امروز هم تا اعلام شد، شمار زیادی از مردم در این همایش پیاده روی شرکت کردند که نشان از ارادت و ولایتمداری مردم به رهبر معظم انقلاب است.