سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۴:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۱۱ ساعت ۱۳:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

پیشرفت‌های کشور برای نسل جوان بیان شود/ضرورت مخاطب شناسی در جهاد تبیین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر تبیین پیشرفت ها ودستاوردهای حاصل شده در همە حوزه‌ ها برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندار کردستان، مهدی رمضانی در جلسه ستادی جهاد تبیین کردستان  با بیان اینکه برخی کارهای مبتکرانه برای جامعه هدف، نقش بسیار مهمی در موفقیت جهاد تببین دارد، اظهار کرد: با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان و دانشجویان، می‌توان زیرساخت‌ها و پیشرفت‌های از جمله در بحث صنایع موشکی و دفاعی و علمی را برای آنان تبیین کرد.
وی بر لزوم استفاده از نظر محققان و افراد صاحب تجربه در موضوع جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: رتبه بندی معلمان کار بسیار بزرگی بود که دولت سیزدهم انجام داد و این اقدامی بود که دولت‌های قبلی توان اجرای آن را نداشتند و این مهم  باید برای مردم بیان شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه به بحث مهم انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند به مردم القا کند که با شرکت در انتخابات، چیزی عایدشان نمی‌شود؛ بنابراین تلاش ما برای خنثی کردن این تبلیغات و جهاد تببین ضروری است.
رمضانی با بیان اینکه باید مخاطب خودمان را در حوزه جهاد تبیین به خوبی بشناسیم، اضافه کرد: باید به سراغ قشر خاکستری جامعه؛ یعنی کسانی برویم که تحت تاثیر نظام تک روایتی  رسانه های بیگانه هستند و آنان را از دروغ‌های رسانه ای دشمن مطلع کنیم.
وی بر ضرورت برنامه ریزی برای دهه هشتاد و نودی‌ها برای تحقق جهاد تببین و روشنگری تاکید کرد و ادامه داد: برای نسل جوان این واقعیت‌ها را بیان کنیم که در ۴۴ سال گذشته چه اتفاقات و مشکلاتی برای انقلاب اسلامی پیش آمده و با وجود دست‌اندازی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، چه پیشرفت‌هایی حاصل شده است.