جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۱۶:۰۹:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۳/۱۳ ساعت ۱۵:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

پاسخگویی معاون سیاسی استاندار کردستان به درخواست‌های مردمی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با حضور در دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی درخواست‌های تعدادی از مردم استان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی با بیان اینکه ارتباط مستقیم مردم با مدیران مختلف سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و طرح درخواست‌های مختلف می‌تواند شناخت مؤثرتری از وضعیت جاری را برای مدیران در رابطه با تصمیم گیری‌های درست‌تر ایجاد کند، گفت:بنای دولت سیزدهم از آغاز به کار، ارتباط بی واسطه با مردم بوده است و اعتقاد دارد که مردم باید بدون هیچ مانعی نظرات و درخواست‌های خود را با مدیران مطرح کنند.
رمضانی عنوان کرد:یکی از موضوعاتی که استاندار محترم همواره بر آن تاکید دارند حضور در میان اقشار مختلف مردم در جای جای استان است و اهمیت دادن به پاسخگویی مدیران از طریق سامانه سامد نیز در همین راستا تعریف شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تکیه بر مردم را اصلی‌ترین رکن و پایه نظام جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب نام برد و افزود:وظیفه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا با پاسخگویی مناسب و ایجاد رضایتمندی در مردم به تقویت نظام و دولت کمک کنند.
رمضانی به ۲۱ شهروند که از طریق سامانه سامد اقدام به برقراری ارتباط تلفنی کرده بودند، پاسخگو بود و موارد مطروحه توسط این افراد را به دستگاه های ذیربط ارجاع داد.