چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۳۰:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۰ ساعت ۱۶:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان

مدافعین سلامت با همه وجود در جهت ارتقا سلامت جامعه گام بر می دارند

استاندار کردستان گفت: مدافعین سلامت با همه وجود برای ارتقا شاخص های سلامت و تندرستی در جامعه گام برمی دارند و باید قدردان تلاش های آنها باشیم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با اعضای هیات مدیره دانشگاه علوم پزشکی کردستان در محل سالن جلسات شهدای گمنام استانداری با بیان این مطلب اظهار داشت: توجه به افرایش سرانه شاخص های بهداشت و سلامت جامعه از مهمترین وظایف بوده و باید با فراهم نمودن زیرساختهای مورد نیاز ضریب سلامت جامعه را ارتقا بخشید.

وی افزود: کادردرمان استان در دوران فراگیری بیماری کرونا با جانفشانی بی نظیر خود موجب کاهش تبعات منفی این بیماری شدند و ما همه مدیون زحمات این عزیزان هستیم.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم تامین نیازمندی های حقوق و مزایا و معیشتی کادر درمان استان تاکید و خواستار رفع مشکلات این قشر تلاشگر شد.

اسماعیل زارعی کوشا در پایان دستورات لازم را جهت تامین و تخصیص اقلام دارویی مورد نیاز و نیز مکان های درمانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم استان صادر کرد.

لازم به ذکر است اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بیان نظرات و دیدگاه هایی خود در رابطه با وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه سلامت استان پرداختند.­­­­