چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۳:۳۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۰ ساعت ۱۳:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به استاندار کردستان

احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب دکتر «اسماعیل زارعی کوشا» به سمت استاندار کردستان را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ احمدعلی گودرزی در پیام خود حفظ نظم و امنیت مرزبانی کشور را امری استراتژیک در توسعه و امنیت داخلی محسوب کرده و تمامیت ارضی، استقلال ملی، امنیت داخلی را در گرو داشتن مرزهای امن و کنترل شده دانسته است.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخشی دیگر از این پیام خاطر نشان کرده که به وظیفه خود افتخار نموده که سنگربان خط مقدم امنیت کشور باشد و امید است با همکاری سایر نهادها از جمله استانداری های استانهای مرزی این امر خطیر محقق شود.
گودرزی همچنین در این پیام تصریح کرده مقام معظم رهبری در این خصوص می فرماید:(مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است) که در این رابطه ضرورت دارد همه آحاد جامعه در حفظ و مراقبت از مرزها مشارکت نموده و هر نهاد و گروهی در این راستا اهتمام جدی در حوزه وظایف خود داشته باشد.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان این انتصاب شایسته را مبین اخلاق، تعهد و مسئولیت پذیری استاندار کردستان دانسته و آرزوی موفقیت روزافزون در مسیر انقلاب اسلامی به ویژه در برقراری امنیت پایدار مرزهای میهن اسلامی تحت رهبری مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا و در سایه توجهات حضرت ولی عصر برای دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نموده است.