چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۴۱:۲۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۹/۱۰ ساعت ۱۶:۴۸
لینک کوتاه مطلب:

استاندار کردستان:

کردستان مظهر تجلی اتحاد و انسجام اسلامی است

استاندار کردستان گفت: کردستان مظهر تجلی عزم و اراده همگانی در جهت اتحاد و انسجام اسلامی در کشور است و اهل سنت و اهل تشیع استان در سایه انقلاب همبستگی خود را حفظ کرده اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندار کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با ریاست و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پیرو فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری وظیفه خطیر اعتلای فرهنگ اسلامی و انقلابی را در کشور بر عهده دارد.

وی افزود: در این راستا علمای دینی نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه داشته و بستر اتحاد و همدلی در کشور را فراهم کرده اند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: بایستی با برنامه ریزی و اطلاع رسانی دقیق زمینه توسعه مبانی و مفاهیم اصیل اسلامی و انقلابی را در بین جوانان و نسل آینده مهیا کنیم.

زارعی کوشا در ادامه تاکید کرد: در حقیقت استان کردستان دارای ظرفیت های و پتانسیل های فراوان طبیعی و به وِیژه در حوزه ارزشهای فرهنگی و اعتقادی است که ضروریست از این سرمایه های بی نظیر به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

وی در پایان ابراز داشت: وجود ارزشهای والای اعتقادی و فرهنگی ­­­در کردستان موجب می شود تا در سایه استقرار و تقویت امنیت پایدار شرایط برای سرمایه گذاری بیشتر در استان مهیا گردد.

در این دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان گزارشی از عملکرد این سازمان را به استحضار استاندار کردستان رساند.