چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۷:۵۱:۰۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت ۲۳:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

اصلاح نگاه نسبت به مسئله امنیت یکی از اولویت‌های کردستان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اصلاح نگاه نسبت به مسئله امنیت یکی از اولویت‌های استان در دوره جدید مدیریتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ مهدی رمضانی در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری راجع به کردستان در سفر سال ۸۸ به استان و ادوار مختلف را سند بالادستی در حوزه سیاسی و امنیتی عنوان کرد.
وی گفت: اولین هدفی که بنده پیگیری خواهم کرد، اصلاح نگاه نسبت به حوزه امنیت در کردستان است.
وی تاکید کرد: اگر امنیت از دیدگاه سخت و نیمه سخت خارج شود، امنیت فرهنگی، امنیت اقتصادی، امنیت اشتغال و امنیت سرمایه‌گذاری مدتظر باشد، قطعاً اتفاقات مثبت و مبارکی در استان خواهد افتاد و مردم ثمرات آن را مشاهده خواهند کرد.
رمضانی افزود: بخشی از موضوعی که در آینده مدنظر خواهیم داشت، نگاه مردم محور و امنیت پایدار مردمی است و ان‌شاالله در این راه از ظرفیت دانشی، نخبگانی و رسانه‌ای استان برای تثبیت امنیت و ثبات سیاسی استان بهره خواهیم برد.
در این مراسم که با حضور اعضای شورای تامین معاونین و مدیران کل ستادی استانداری کردستان برگزار شد، ضمن معرفی مهدی رمضانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از خدمات محمدرضایی در زمان سرپرستی این معاونت تقدیر و تشکر شد.