چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۰:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ساعت ۱۳:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

با حضور استاندار کردستان انجام شد؛

بهره‌برداری از ۳۸۰ پروژه مخابراتی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان

با حضور استاندار کردستان در ایام دهه مبارک فجر ۳۸۰ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیلارد تومان در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان ،صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های استان که به صورت همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  و جمعی از مسئولان استانی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر در قالب ۷ طرح کلی، ۳۸۰ پروژه مخابراتی با اعتبار یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها در حوزه توسعه سوییچ تلفن ثابت است که میزان سرمایه گذاری انجام شده در این بخش ۳۹ میلیارد ریال است.
زارعی کوشا میزان هزینه صورت گرفته برای افتتاح پروژه‌های مربوط به حذف کابل‌های اقماری در مناطق روستایی را ۸۷ میلیارد ریال خواند و گفت: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های مربوط به افزایش پهنای باند ۵۷ میلیارد ریال است.
استاندار کردستان افزود: برای اجرای طرح‌های مربوط به فیبرنوری ۴۴ میلیارد ریال و احداث و بهره‌برداری از سایت‌های جدید تلفن همراه در دهه فجر امسال هم ۴۴۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
زارعی کوشا با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی برای بهره برداری از طرح‌های انتقال شبکه‌های مخابراتی با ۳۱۹ میلیارد ریال در دیگر بخش‌ها، گفت: در مجموع طی یکسال اخیر بیش از ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف مخابرات سرمایه‌گذاری شده است.