چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۷:۴۷:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱ ساعت ۱۸:۵۶
لینک کوتاه مطلب:

مدیریت جوان و انقلابی بهترین فرصت برای توسعه کردستان است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور وجود استاندار جوان و مدیران انقلابی را بهترین فرصت در راستای تسریع در توسعه و پیشرفت کردستان عنوان کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ حجت‌الاسلام محمد قمی در دیدار با استاندار کردستان، ضمن اعلام آمادگی در خصوص تقویت استان کردستان در بخش های مختلف، افزود: ما انتظار داریم که از فعالیت های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی در کردستان حمایت شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، اظهار داشت: امروز دشمن بیش از گذشته با توطئه های مختلف، به ویژه در حوزه جنگ روانی و رسانه‌ای در پی همراه کردن افکار عمومی است.

حجت‌الاسلام قمی افزود: وظیفه و رسالت جهاد تبیین بر عهده همه دستگاه‌ها و بیش از همه بر عهده سازمان تبلیغات است و حالا که فشار روانی و رسانه‌ای در دستور کار دشمن قرار دارد، با همه توان در این بخش ورود کرده و از همه ظرفیت های در اختیار بهره خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: خوشبختانه فضای جدید و خوبی در کردستان شکل گرفته و همه به این فضای جدید امیدوار هستند و بدون شک جریان انقلابی و جوان حاکم بر مدیریت در استان بهترین فرصت در راستای توسعه کردستان است.

وی ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام حاتمیان در زمان تصدی مدیرکلی تبلیغات اسلامی کردستان، عنوان کرد: انتظار داریم که در زمان مسئولیت حجت الاسلام رازیانی نیز از فعالیت ها و برنامه های سازمان حمایت شود.

در این نشست رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام رازیانی را به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان معرفی کرد و از خدمات حجت الاسلام حاتمیان تقدیر کرد.