چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۵:۵۶:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱ ساعت ۱۳:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

کامیاران نگینی زیبا و دیاری سرشار از توانمندی است

استاندار کردستان شهرستان کامیاران را نگینی زیبا و سرشار از توانمندی برای توسعه و پیشرفت در تمامی بخش‌ها عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران که تا ساعت ۲۴ شنبه آخرین روز بهمن ماه ادامه پیدا کرد، گفت: از جمله اقداماتی که در استان اجرایی خواهد شد زمانبندی اجرای پروژه هاست زیرا مردم توقع دارند نتیجه اجرایی پروژه ها را زودتر و به موقع مشاهده کنند.
وی با بیان اینکه روال این است در جلسه شورای اداری مسائلی که نیاز به تصمیم گیری دارد با حضور مدیران استانی برگزار شود، گفت: حضور مدیران استانی در سفرهای شهرستانی امر لازم و ضروری است.
زارعی کوشا در ادامه تصمیم گیری درست، تعین اولویت و اقدام جامع را از ضروریاتی دانست که مدیران باید سرلوحه کار خود قراردهند و اظهار کرد:حضور مدیران در نقاط مختلف استان و در جریان امور قرار گرفتن از نزدیک، به اتخاذ تصممیمات درست و عقلانی کمک می‌کند.
دکتر زارعی کوشا ادامه داد: وقتی مدیری از نزدیک در جریان مسئله‌ای قرار می‌گیرد می‌تواند تصمیم درست، براساس مشاهدات و مشاوره‌های کارشناسی اتخاذ کند.
استاندار کردستان به توانمندی های شهرستان کامیاران در بخش های مختلف اشاره کرد و‌گفت: شهرستان کامیاران جزو سکونتگاههای بسیار قدیمی کشور است که ظرفیت های فراوانی در حوزه‌های گوناگون دارد و این ظرفیت ها وقتی برای مردم جذابیت دارد که تبدیل به خدمت و یک مزیت شود.
وی گفت:بعضی پروژه‌ها در شهرستان هستند که نیازمند اقدام فوری هستند، اما بارها تاکید کرده‌ام که پروژه‌ای در این دولت کلنگ زنی می‌شود که همه مسائل و کارهای قانونی آن کاملا انجام شده باشد.
وی افزود: اگر اعتباری وجود دارد باید به جای زخمی کردن دهها پروژه آن را صرف پروژه های اولویت دار کنیم تا مردم  ثمره آن را زودتر ببینند.
استاندار کردستان افزود:در سفر به کامیاران با فعالان اقتصادی و هنرمندان و ورزشکاران و فعالات سیاسی و روحانیون دیدار داشتیم و امیدوارم که تصمیمات خوبی برای توسعه شهرستان اتخاذ شود.
وی گفت: سفرهای شهرستانی مقدمه تدوین بسته توسعه شهرستانی متناسب با اسناد بالا دستی است تا تحرکی جدی را در استان شاهد باشیم.