چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۱۹:۵۷:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ساعت ۱۹:۵۱
لینک کوتاه مطلب:

برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر کردستان در سطح خوبی برگزار شد

استاندار کردستان سطح برگزاری برنامه‌های دهه فجر استان را خوب عنوان کرد و از همه دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست تجلیل از کمیته‌های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به‌رغم همه محدودیت‌های کرونایی و شرایط جوی، برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن در کردستان بسیار خوب برگزار شد.
دکتر زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکیدات نماینده معزز ولی فقیه در خصوص برگزاری کیفی و مردمی برنامه‌ها به خوبی دیده شد و حضور مردم در برنامه‌ها را شاهد بودیم.
وی ضمن قدردانی از حضور و پیگیری‌های حجت‌الاسلام پورذهبی در برگزاری این برنامه‌ها، ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که نتیجه کار کمیته‌های دهه فجر، خدمت بیشتر به مردم باشد.
استاندار کردستان گفت: از خدا می‌خواهم به همه ما در هر مسؤولیتی که هستیم، توفیق شناخت وظیفه را بدهد تا بتوانیم در مسیر خدمت به مردم کردستان از تمام توان و ظرفیت های در اختیار بهره مند شویم.
وی ضمن تقدیر از رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: خوشبختانه در سایه هماهنگی های صورت گرفته فعالیت های خوبی در سطح استان کردستان در ایام دهه فجر صورت گرفت.
در پایان این مراسم از کمیته های برتر ستاد دهه فجر استان تجلیل شد و روابط عمومی استانداری کردستان نیز در بین شش کمیته برتر ستاد دهه فجر استان کردستان قرار گرفت.