سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۲:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ساعت ۱۵:۵۹
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت اعیاد شعبانیه

دکتر اسماعیل زارعی کوشا در پیامی مناسبت‌ها و اعیاد شعبانیه را به عموم مردم متدین و ولایتمدار استان کردستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، در این پیام آمده است:
ماه شعبان المعظم از جمله ماه‌های پرخیر و با فضیلتی است که مزین به ولادت انوار تابناک الهی حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین امام زین العابدین(ع) می باشد.
ماه شعبان، ماه رسول خدا، سرآغاز تهذیب نفس و جلای روح برای ورود به ماه میهمانی خداست که آثار و برکات فراوانی را برای مردم نیکوکار و مومن به ارمغان می‌‌آورد.
همچنین جای دارد فرخنده میلاد سرور و سالار شهیدان  حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) حماسه ساز دشت کربلا که به نام روز پاسدار و و روز جانباز نامگذاری شده اند  را به محضر پاسداران جان برکف و سلحشوران عرصه امنیت و خدمت و همچنین جانبازان گرانقدر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نمایم.
پاسداران انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و خدمت به مردم پیشگام بوده و ادامه دادن راه بزرگ پاسدار عرصه مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همچون سند افتخاری بر سینه این عزیزان می‌درخشد
امید است ماه مبارک شعبان که یکی از شادترین و پرمناسبت ترین ماه‌هاست، سرآغاز خودسازی، توسل هر چه بیشتر به راه و سیره اهل بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) باشد.
اینجانب فرارسیدن اعیاد شعبانیه را به همه مسلمانان و دلدادگان راه آزادی و آزادگی به ویژه مردم عزیز استان کردستان تبریک عرض کرده و سعادت و بهروزی همگان را از درگاه ایزد بخشاینده مسئلت می کنم.