چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۳:۱۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ساعت ۱۹:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری شهرستان قروه معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، سرپرست فرمانداری شهرستان قروه معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، با برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان مراسم تکریم و معارفه فرمانداری شهرستان قروه برگزار گردید و طی این مراسم «خلیل فعله گری» بعنوان سرپرست فرمانداری جدید شهرستان قروه معرفی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این آیین اظهار داشت: تلاش در راستای خدمت به مردم و اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمامی بخش‌ها یکی از اولویت های اصلی همه ما خدمت گزاران به نظام اسلامی است.
مهدی رمضانی به نحوه انتخاب مدیران در استان کردستان اشاره کرد و افزود: تلاش ما برای انتخاب فرمانداران و دیگر مدیران و مسئولان استان فقط در راستای شاخص های فسادستیزی، توانمندی، مردمداری، اقدام جهادی و انقلابی است.
وی با اشاره به شرایط شهرستان قروه و لزوم حفظ وحدت و همدلی در این منطقه، افزود: اختلاف افکنی باعث افول می شود و هیچ سودی ندارد پس از فرماندار جدید قروه وحدت و همدلی و نیز شناخت ظرفیت ها و اشراف کامل روی مدیران شهرستان را خواستاریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان عنوان کرد: ما عقد اخوت با کسی نبسته ایم بدون شک کسی روی معیار های ما کار نکند قطعا تغییر می کند و خدمت بی منت به مردم و تلاش در راستای تحقق سیاست های دولت سیزدهم یکی از اولویت های اصلی است و همه باید در این راستا حرکت کنیم.
در این مراسم ضمن معرفی خلیل فعله گری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قروه، از خدمات حسین الماسی که به مدت ۳۰ ماه فرماندار شهرستان قروه تقدیر شد.