چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۱:۵۰:۳۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۱۸:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

استفاده از ظرفیت جوانان سیاست محوری دولت سیزدهم/سن مدیریتی استان جوان می شود

استاندار کردستان استفاده از ظرفیت جوانان را یکی از سیاست های محوری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: توجه به این مهم در کردستان در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در نشست با جمعی از مدیران تشکل های جوانان استان، اظهار کرد: توجه بیانیه گام دوم بسیار مهم است و خلاصه آن توجه به جوان و جوان گرایی است و به همین دلیل جوانگرایی باید در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به کاهش سن مدیران در استان کردستان به دنبال تغییرات صورت گرفته، گفت: با جابجایی های مدیریتی تا حدود ۱۰ سال سن مدیران در استان کاهش پیدا کرده و این روند در ادامه نیز دنبال می شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی های استان برای بکارگیری جوانان در مسئولیت ها، گفت: برنامه‌ریزی ما تحول در مدیریت استان و جوان سازی سن مدیریتی استان است.
وی بر تقویت سازمان های مردم نهاد در کردستان تاکید کرد و گفت: تشکل‌های مردم نهاد در استان باید تقویت شوند و مدیران نیز از ظرفیت های این نهادهای مردمی به خوبی بهره بگیرند.
دکتر زارعی کوشا افزود: کردستان یک استان پرظرفیت و با استعداد است و ما باید با بهره مندی از این ظرفیت مسیر توسعه کردستان را هموار کنیم.
وی گردشگری را مهمترین ظرفیت کردستان برای توسعه عنوان کرد و یادآور شد: ظرفیت گردشگری می‌تواند مهمترین فرصت برای توسعه کردستان باشد و در همین راستا لازم‌ است گام های اساسی برداشته شود.

در این نشست جمعی از جوانان به بیان دیدگاه های خود پرداخته و پس از ارائه گزارش مدیرکل ورزش و جوانان، نشان یار جوانان به استاندار کردستان اهدا شد.