چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۰۹:۴۳:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۰۳:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، سیدطاهر حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی در مراسم تکریم و معارفه  سرپرست فرمانداری شهرستان دیواندره به شروط خود با  سرپرست فرمانداری جدید این شهرستان اشاره کرد و گفت: فرماندار جدید شهرستان دیواندره شخصیتی توانمند و دارای مقبولیت و مشروعیت اجتماعی است  و از این بستر باید براي توسعه دیواندره استفاده کند.
وی افزود: بنابر صحبت هایی که با سرپرست  فرماندار شهرستان دیواندره انجام گرفته است باید تمامی اقدامات بر مبنای برنامه و پرهیز از روزمره‌گی باشد.
رمضانی ایجاد تحول در دوران جدید مدیریت استان را در گرو استفاده از همه ظرفیت ها عنوان کرد و افزود: فرماندار دیواندره باید باید با کار علمی و شاخص های قابل اندازه‌گیری مسائل توسعه‌ای شهرستان را دنبال کند و تمامی وعده‌ها باید عملیاتی شوند.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران رئیس جمهور شهرستان های خود محسوب و همه دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی آنان باشند، اظهار کرد: تمامی کارگروه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهرستان ها باید فعال و توان جذب حداکثری وجود داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به وجود سرمایه گذاران قابل و توانمند در شهرستان دیواندره نیز اشاره کرد و گفت:حضور سرمایه‌گذاران بومی شهرستان یک ظرفیت بزرگ است و باید از توان آنان برای تولید و اشتغال استفاده کرد.
وی با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب کشور همچنان در مسیر اعتلا و اقتدار قرار دارد ، ادامه داد:گام دوم انقلاب، گام تمدن سازی اسلامی است و کردستان باید پایلوت تمدن اسلامی باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان مدیران را به پذیرش و شنیدن انتقادات فراخواند وگفت:مدیران باید اهل تعامل و گوش شنوا داشته باشند و به سلایق مختلف احترام بگذارند و همه ظرفیت ها را زیر چتر منافع ملی و منافع کردستان برای پیشرفت به کار بگیرند.
در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره  از زحمات جمال ارشدی تقدیر و سید طاهر حسینی در سمت سرپرست فرمانداری دیواندره معرفی شد.