چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ , ۲۲:۱۵:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ساعت ۱۳:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی کردستان در ایام تعطیلات نوروز

استاندار کردستان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در ایام تعطیلات نوروز باید آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با یادآوری اینکه ورودی هر شهر نماد آن شهر است، افزود: اگر ورودی‌ها مناسب باشد زحماتی که برای آماده‌سازی شهر کشیده شده نمود می‌یابد اما نامناسب بودن ورودی شهر، نماد بی‌مدیریتی است.
استاندار کردستان همچنین از فرمانداران خواست، بر موجودی و عرضه کالاهای اساسی در شهرستان‌ها نظارت کافی داشته باشند.
وی ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی و همچنین فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی، بیان کرد: نظارت بر نمازخانه‌های بین‌راهی، بازار، اماکن خدماتی و ورودی‌ شهر‌ها و همچنین نظارت بر قیمت و کیفیت خدمات بسیار مهم است.
دکتر زارعی‌کوشا تعطیلات عید و ورود مسافران نوروزی را فرصت مناسبی برای برگزاری نماشگاه‌های صنایع‌دستی، محصولات زنان سرپرست خانوار و صنایع روستایی عنوان کرد و از فرمانداران خواست همه ظرفیت‌های شهرستان را در این خصوص استفاده کنند.
استاندار کردستان از پلیس راهور استان خواست جهت رفاه حال مهمانان نوروزی در زمینه تسهیل تردد تلا نموده و از مراکز آموزشی اطراف مراکز خرید و نزدیک اقامتگاه‌ها به عنوان پارکینگ استفاده شود.
زارعی‌کوشا خواستار توجه جدی به خط کشی معابر درون و برون شهری شد و افزود: باید در راستای نظارت بر تردد در جاده های استان تلاش جدی صورت گیرد.