پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۳:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۷ ساعت ۰۳:۴۰
لینک کوتاه مطلب:

تاسیس شرکت هواپیمایی راە حل رفع مشکلات پروازی فرودگاە سنندج است

استاندار کردستان راە حل اساسی و ریشه‌ای رفع مشکلات پروازی فرودگاه سنندج را تاسیس یک شرکت هواپیمایی در استان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا با ابراز تاسف از توقف پروازها در فرودگاه سنندج به دلیل عدم ارائه خدمات هندلینگ پروازی، گفت: از آغاز بروز این مشکل جلسات متعددی را با مدیران مربوطه در این رابطه برگزار کرده‌ایم تا هم مشکل خدمات  هندلینگ پروازی برطرف و هم  پروازها از نظم و شرایط بهتری برخوردار شوند که این امر نیز مستلزم زمان است.
وی با بیان اینکه کردستان برای توسعه و پیشرفت نیازمند یک سیستم حمل و نقل هوایی مناسب و قابل اتکاء است، افزود: برای رفع ریشه‌ای مشکل پروازهای فرودگاه سنندج نیازمند تاسیس یک شرکت هواپیمایی در استان هستیم و در این خصوص نیز با چند سرمایه‌گذار رایزنی های اولیه صورت گرفته است.
دکتر زارعی کوشا اضافه کرد: یکی از سرمایه گذاران از تاسیس شرکت هواپیمایی در سنندج استقبال کرده و ما نیز در استان برای سامان بخشی به پروازها سرمایه گذاران را مورد حمایت قرار می‌دهیم.
استاندار کردستان یادآوری کرد: با وزیر محترم راه و شهرسازی در رابطه با از سرگیری پروازها با نظم بیشتر صحبت شده و روز های آتی هم برای رفع موانع خدمات هندلینگ پروازی و تاسیس شرکت هواپیمایی با مدیرعامل هواپیمایی کشوری نشستی خواهیم داشت .
وی در پایان اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد که این مشکل به صورت کامل رفع شود.