پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۳:۴۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۸ ساعت ۰۲:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

وعده بدون پشتوانه کارشناسی به مردم نمی‌دهیم

استاندار کردستان عنوان کرد که تحت هیچ شرایطی وعده بدون پشتوانه کارشناسی و قابلیت اجرایی به مردم نخواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان،دکتر اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان سروآباد ودر جمع مردم روستای نسل گفت:از جمله دلایلی که برخی طرحها و پروژه‌ها نیمه کاره رها می‌شوند ویا عملیاتی نمی‌شوند دادن وعده‌های غیر کارشناسی است و ما به شدت از این رویکرد پرهیز می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هر کار و پروژه‌ای توسط هرنهاد و دستگاهی انجام می شود از برکت خون شهدا و امام و رهبری عظیم الشان است، افزود: تلاش خواهیم کرد  وعده بدون پشتوانه ندهیم و حتی  اگرطرح ها و پروژه کوچک باشند آنها را به سرانجام برسیم تا در زندگی مردم نقش داشته باشد.
زارعی کوشا اظهار کرد: روستاهای شهرستان سروآباد دارای مشکلات خاص خود هستند وتلاش خواهیم کرد در جلسات شورای اداری شهرستان و شورای برنامه‌ریزی به آنها بپردازیم.
استاندار کردستان با تقدیر از نقش بنیاد علوی در انجام پروژه‌های متعدد در سطح روستاهای شهرستان، گفت: نارسایی های روستاهای شهرستان سروآباد باید برطرف شود تا مردمی که از این منطقه زیبا به دلیل مسائل معیشتی کوچ کرده‌اند مجددا در منطقه حضور پیدا کنند.
با حضور استاندار کردستان پروژه  آسفالت و ساماندهی معابر روستای نسل در متراژ دو هزار و ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.