پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۴:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۸ ساعت ۲۱:۳۶
لینک کوتاه مطلب:

بازتاب ظرفیت‌های گردشگری کردستان در رسانه ملی ضروری است

استاندار کردستان خواستار توجه به بازتاب بهتر ظرفیت‌های گردشگری این استان از سوی شبکه‌های مختلف رسانه ملی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ دکتر اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مهدی رحمتی معاون امور استانهای صدا و سیما، گفت: کردستان یکی از استانهای زیبا و منحصر به فرد در کشور است و باید به یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور تبدیل شود.
وی ادامه داد: بازتاب مناسب ظرفیت های گردشگری استان کردستان در قالب رسانه ملی و دیگر رسانه های جمعی ضروری است و باید این مهم مورد توجه جدی صورت گیرد.
استاندار کردستان به فرهنگ غنی مردم این منطقه اشاره کرد و افزود: مردم کردستان با فرهنگ بو مهمانپذیر هستند و این استعدادها و ظرفیت ها باید بیش از گذشته برجسته شود.
وی به حمایت های صورت گرفته از فعالیت های فرهنگی و هنری اشاره کرد و یادآور شد: میزان فرهیختگی در کردستان بالاست و باید از این استعداد در راستای کمک به توسعه استان استفاده کرد.
معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما ضمن تقدیر از استاندار کردستان برای حمایت از برنامه ها و فعالیت های شبکه استانی، اظهار کرد: شبکه کردستان در کنار خدمات دولت در کردستان به توسعه بهتر این خطه کمک می کند.
مهدی رحمتی ضمن تقدیر از حمایت استاندار کردستان در راستای تولید سریال سنجر خان، افزود: بدون شک این اثر فاخر تصویری تازه از کردستان ارائه می کند.
وی گفت: خوشبختانه بخش اصلی عوامل بازی و تولید سریال سنجر خان بومی کردستان هستند و این مهم ظرفیت و استعداد بالای فرهنگی و هنری کردستان را نشان می دهد.