پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۴:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۱۸ ساعت ۰۵:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

ماموستایان مورد اعتماد مردم و سرمایه اصلی استان کردستان هستند

استاندار کردستان عنوان کرد که ماموستایان و روحانیون مورد اقبال و اعتماد مردم و از سرمایه های اصلی کردستان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست با روحانیون شهرستان سروآباد اظهار کرد: وقتی دشمن یک نقطه‌ای را هدف‌گذاری و به آن حمله می‌کند نشان دهنده این است که آن نقطه توفیق جریان مقابل از دیدگاه آنان است.

استاندار کردستان عنوان کرد: امروز دشمنان، روحانیون را مانع اصلی در مسیر رسیدن به اهداف خود می‌دانند و ما در استان کردستان مفتخر هستیم که با وجود همه هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان، ماموستایان هنوز هم مرجع و مورد اقبال مردم هستند و این ظرفیت بسیار بزرگی است. 

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم ترور روحانیون هدف اصلی دشمنان است و دلیل آن نقش‌آفرینی این قشر در بیداری و بصیرت‌افزایی جامعه است. 

وی عنوان کرد: کسی که شعار تفرقه سر می دهد چه از جانب اهل سنت و چه اهل تشیع، به فرموده رهبری نه شیعه و نه سنی است او دانسته و یا ندانسته آب در آسیاب دشمن می‌ریزد و مزدور دشمنان است. 

وی افزود: این وظیفه اصلی همه ما به ویژه روحانیون است که اجازه ندهند جوانان این خطه تحت تاثیر تبلیغات و سم‌پاشی‌های دشمنان قرار گیرد. 

شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار اظهار کرد: استاندار کردستان طی این مدت کوتاه فعالیت نشان داده که در مسیر خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست. 

وی خاطرنشان کرد: مردم مریوان و سروآباد به لحاظ دیانت از سطح بالایی برخوردار بوده و همین مساله موجب شده بسیاری از توطئه‌های فکری دشمنان نقش برآب شود.

سیدعبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد هم در این جلسه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان فرمودند معنویت و اخلاق جهت‌ دهنده همه حرکت ها و فعالیت های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه است. 

ماموستا حسینی اضافه کرد: جامعه روحانیون همواره سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در مسیر خدمتگزاری به اسلام کوتاهی نکرده‌اند و هر توطئه‌ای را در نطفه خاموش کرده‌اند. 

در ادامه این نشست دیگر روحانیون حاضر نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.