پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۶:۳۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۲۴ ساعت ۰۲:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان معرفی شد

طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، هاشم ناظمی‌جلال به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان معرفی و از خدمات رشید قربانی قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در این مراسم گفت: مدیران و مسوولان در نظام اسلامی باید دارای بالاترین سطح خدمت‌گذاری باشند چرا که خدوم‌بودن، مردمی‌بودن، اخلاق‌مداری و اخلاق‌محوری از شاخصه‌های مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به جایگاه و تاثیر آموزش و پرورش در جامعه، اظهار داشت: آموزش و پرورش زیربنایی‌ترین سازمان در کشور ماست و به همین دلیل باید به جایگاه آن به خوبی توجه شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: یک دهه از سند تحول آموزش و پرورش گذشت اما اقدام چشم‌گیری در این راستا صورت نگرفته در حالیکه ما باید رشد علمی و فرهیختگی را در کشور شتاب بدهیم که این مهم با سرعت فعلی ممکن نخواهد شد.
رمضانی پیشتازی کردستان در نانو با این سطح محرومیت را تامل‌برانگیز خواند و گفت: این نشان از وجود ظرفیت‌های بسیار خوب در این استان دارد که باید برای شکوفایی هرچه بیشتر آن از مسوولان در سطح کلان مطالبه‌گری کنیم.
وی بر ضرورت تامین معیشت کارکنان آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: باید در این حوزه تحول صورت گیرد چرا که توجه جدی به معیشت کارکنان آموزش و پرورش یکی از دغدغه‌های جدی دولت سیزدهم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: ارتقای دانش و معیشت معلمین و تخصصی‌کردن آموزش در بدنه آموزش و پرورش از دیگر نکات بسیار مهمی است که باید با کار کارشناسی‌ و علمی دنبال کرد.
رمضانی در پایان گفت: مدیرکل جدید آموزش و پرورش کردستان انسانی باتجربه و خوش‌قلب است که باید کانون‌های اندیشه‌ورز را شکل بدهد و توقع دوندگی داریم چون دیگر فرصت حرکت آهسته در کشور نداریم.