پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۲:۰۵:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۲۷ ساعت ۲۰:۱۵
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان سنندج معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، حسن عسکری به عنوان فرماندار سنندج معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ طی مراسمی در سنندج و ضمن تقدیر از خدمات یحیی نظری، حسن عسکری به عنوان فرماندار سنندج معرفی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: آیین تکریم و معارفه در اصل سپردن مسوولیت از فرماندار سابق به فرماندار جدید است.
مهدی رمضانی با بیان اینکه مسوولیت در نظام اسلامی تعریف خاص خودش را دارد و متفاوت از نظام های غیرمبتنی بر دین است، افزود: دین اسلام مترقی‌ترین دین بندگی است و با تمام احترامی که برای دیدگاه تمامی سیاسیون قائل هستیم، در گذشته عنوان می‌ شد وظیفه حکومت رساندن مردم به بهشت نیست، در صورتیکه این چنین است و حکومت هم مسول امور دنیوی مردم و هم سعات آنها در آخرت است.
وی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام مسؤولی که نتواند احقاق حق کند، به مردم و خون شهدا خیانت کرده است.
معاون استاندار کردستان تحقق گام دوم انقلاب را مستلزم کار جهادی و جهش مدیریتی عنوان کرد و افزود: ضمن احترام به مسؤولین دوره‌های گذشته، این دوره متفاوت است و مسؤولین دولت آقای رییسی باید از لحاظ کمی و کیفی چند برابر کار کنند.
وی سنندج را ویترین فعالیت ها و خدمت به مردم در کردستان عنوان کرد و یادآور شد: برنامه ریزی‌ها برای اداره سنندج باید متناسب با این جایگاه باشد.
رمضانی خطاب به همه فرمانداران استان تاکید کرد: باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های دانشی، پرورش مدیران آینده، مدیریت دانش محور و ارتقاء یافته حرکت کنیم و برای رسیدن به توسعه باید برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی داشته باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: از فرمانداران انتظار نظارت قاطع داریم چرا که اگر اینگونه باشد زمینه تعالی و توسعه در تمامی بخش ها فراهم می‌شود.
وی در ادامه وجوه بی‌نظیر فرهنگی و معنوی مردم استان را یادآور شد و با اشاره به اینکه جشن‌های نوروز امسال در بالاترین سطح برگزار شد، گفت: در سال‌های آینده می‌توانیم از ظرفیت سایر اقوام نیز در برگزاری جشن نوروز استفاده کنیم و کردستان باید به پایتخت فرهنگی کشور تبدیل شود.
رمضانی وعده جهش مدیریتی و جهش ادارات در استان را داد و خواستار همکاری ادارات کل استان در راستای احیای هویت ادارات سنندج بویژه فرمانداری این شهرستان شد.
وی با بیان اینکه باید جایگاه فرمانداری سنندج مجدد احیا شود، عنوان کرد: سنندج یک سوم جمعیت استان کردستان را در خود جایی داده است و به همین دلیل فرمانداری این شهرستان دوباره احیا شده و از زیر چتر استانداری خارج شود.
معاون استاندار کردستان در پایان حسن عسکری، فرماندار جدید سنندج را مرد در میدان توصیف و ابراز امیدواری کرد دوران خدمت وی در مرکز استان نمونه و الگو باشد.