پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۱:۵۴:۳۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱/۲۹ ساعت ۰۳:۲۶
لینک کوتاه مطلب:

دینداری و نوع دوستی گنجینه بزرگ مردم کردستان است

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان در برادری، نوع دوستی و مهربانی زبانزد هستند و این گنجینه بزرگ مردم استان است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان مالی کردستان اظهار داشت: کردستانی‌ها به مردمانی دیندار و به اختیار‌الدینی معروف هستند.
وی افزود: امیدوارم نتیجه‌ای که این مراسم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دارد موجب عاقبت به خیری و نزول رحمت برای همه مردم استان شود.
وی اضافه کرد: امام مجتبی(ع) فرموده است که نعمتها وقتی در دسترس هستند ناشناخته‌اند و وقتی از دست می‌رود قدر آن دانسته می‌شود.
زارعی‌کوشا ادامه داد: نعمت آزادی، آسایش و در کنار خانواده بودن و توفیق انجام کار خیر از مصادیق این نعمات است که باید قدر آن را بدانیم.
وی با اشاره به اینکه در فرهنگ اسلامی اصالت به کیفیت است و با کمیت نیست، گفت: اگر نیت نیکو و اخلاص در عمل وجود داشته باشد یک کار کوچک می‌تواند نزد خداوند بسیار ارزشمند باشد.
استاندار کردستان با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع)، اظهار داشت: حوائج و گره‌های مردم که توسط شما باز می‌شود از نعمات خدا است و خدا بر شما منت می‌گذارد و حاجت های مردم را به سمت شما روانه می‌کند تا شما وسیله خداوند برای گشایش مشکلات مردم باشید.
وی یادآور شد: شان خود را دست‌بوسی کسانی می دانم که در این کار خیر مشارکت داشته باشند و از همه شما عزیزان که در مسیر کار خیر قرار گرفته اید تقدیر می کنم.
دکتر زارعی‌کوشا یادآور شد: از مدیران استان هم خواستم که اگر کارمندی خواست داوطلبانه روزهایی از حقوق خود را به این امر خیر و کمک به آزادی زندانیان اختصاص دهد این شرایط را فراهم کنند.
استاندار کردستان گفت: امیدواریم با همت مردم سخاوتمند کردستان زندانی مالی در استان نداشته باشیم.