پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۵:۲۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۲۵ ساعت ۲۲:۳۱
لینک کوتاه مطلب:

روابط عمومی‌ها باید پیشگام و قافله‌دار جهاد تبیین باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد که روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید قافله‌دار و پیشگام جهاد تبیین در سطح جامعه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان با بیان اینکه کشور ما در یک جنگ رسانه‌ای به سر می برد به اثر بخشی و اهمیت اطلاع رسانی درست و به هنگام اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با کارکرد موثر خود خدمات ارزنده نظام را برای مردم بیان کند.
وی اضافه کرد: در دهه پنجم انقلاب مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند و این نشان می‌دهد که ما نتوانستیم مسائل، واقعیت ها و دستاوردها را به روش درست و مناسب برای مردم تشریح کنیم.
رمضانی تولید فکر و اندیشه را جزو رسالت‌ روابط عمومی ادارات و سازمان‌ها دانست و اظهار کرد: در دوره جدید تلاش خواهیم کرد که جلسات و مجمع روابط عمومی ها به صورت منظم برگزار و با همفکری و درک مشترک از مسائل دوره‌ای از شکوفایی رسانه‌ای و اطلاع رسانی را در استان شاهد باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم صدایی و پرهیز از گفتارهای متناقض را رمز جلب اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان حاکمیت و مردم هستند و باید مشکلات سطح جامعه را به دستگاه‌های مربوطه منتقل کنند.
رمضانی اضافه کرد: روابط عمومی ها باید در حلقه تصمیم‌ سازی‌ها در دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند تا بتوانند مواضع و سیاست ها را به درستی برای مردم تبیین کنند.
وی ضمن تاکید بر لزوم جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و سازمان های دولتی، گفت: انتظار داریم که در دوهر جدید شورای روابط عمومی های استان کردستان بتوانند فعالیت ها و اقدامات مناسبی را دنبال کنند.