پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۰۸:۰۲:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۳/۹ ساعت ۱۹:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

درخشش بنیاد مسکن در میدان خدمتگذاری به مردم/کنارگذر مریوان به همت بنیاد احداث می‌شود

استاندار کردستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یکی از نهادهای ارزشمند انقلابی توصیف کرد که در عرصه‌های مختلف خدمتگذاری به خوبی عمل کرده و خوش درخشیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا، در مراسم معارفه مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: بنیاد مسکن از برکات و صدقات جاریه حضرت امام خمینی (ره) است که در طول عمر انقلاب خدمات ارزنده و تاثیر گذاری در سطح روستاها و مناطق محروم انجام داده است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن علاوه بر حضور در روستاها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و در طرح مسکن مهر به خوبی ورود و کارنامه قابل قبولی نیز از خود برجای گذاشت، افزود: بی گمان اگر این نهاد انقلابی نبود امروز در سطح کشور و در روستاها دارای مشکلات بسیار بیشتری بودیم .
زارعی کوشا به آغاز دوران جدید در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مدیریت جدید آن در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: توقع داریم در دوران جدید، استان کردستان بهره بیشتری از طرحها و پروژه‌های بنیاد مسکن داشته باشد.
استاندار کردستان اضافه کرد: توافقاتی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده و قرار است این نهاد به ساخت کنار گذر مریوان که از طرحهای راهبردی کردستان است ورود کند و این مهم در سفر آتی رئیس جمهور به استان جزو مصوبات آمده و روند اجرایی به خود خواهد گرفت.
وی در ادامه به فاصله معنادار کردستان در مقاوم سازی منازل روستایی اشاره کرد و گفت: کردستان در حوزه مقاوم سازی منازل روستایی بیش از ۱۰ درصد با میانگین کشور فاصله دارد و برای پرکردن این فاصله نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم.
زارعی کوشا گفت: یکی از مشکلات سد راه این مسئله عدم استقبال مردم از تسهیلات بانکی است که لازم است در این باره روحانیون ورود کنند تا در هنگام حوادث و سوانح طبیعی مردم کمتر دچار آسیب شوند.
استاندار کردستان ضمن قدردانی از تلاش مدیریت پیشین این نهاد در طول بیش از یک دهه، گفت: مدیر جدید این نهاد انقلابی جزو جوانان موفق و خوش‌فکر استان و مورد قبول و اجماع همگان است که امیدواریم بتواند منشاء خدمات شایسته‌ای برای مردم استان باشد.
این مراسم که با حضور  نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش های رضا قادری مدیر پیشین این مجموعه، سعید رسولی در سمت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان معرفی شد.