پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۱۷:۵۶:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۴ ساعت ۰۰:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

مجموعه رسانه‌ای کردستان در سفر رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند

استاندار کردستان با بيان اينكه پوشش رسانه ای رویدادها، بستری برای توسعه و سازندگی است، عملکرد مجموعه رسانه ای استان در سفر رییس جمهور را مثبت ارزیابی کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ اسماعیل زارعی‌کوشا، در نشست هم‌اندیشی با هیات رییسه خانه مطبوعات، سرپرستان خبرگزاری‌ها و هیات رییسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان، اظهار داشت: با وجود فشردگی و تراکم کاری سفر رییس جمهور و همراهان به استان، پوشش اخبار این سفر بسیار خوب بود و اصحاب رسانه برای آن « سنگ تمام گذاشتند.
وی بلوغ رسانه‌ای را در گرو رعایت قاعده و میانه‌روی دانست و افزود: گوشزد کردن نقایص با زبان سازنده و منصفانه نقد، بهترین کمک خبرنگاران به مدیران دستگاههای اجرایی است.
استاندار کردستان در ادامه بر ضرورت فعال‌تر شدن روابط عمومی ادارات تاکید کرد و گفت: روابط عمومی دستگاه‌های مختلف تنها روابط عمومی یک دستگاه خاص نیستند بلکه روابط‌عمومی دولت و نظام هستند و باید پای کار باشند.
زارعی‌کوشا، از هیات رییسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان خواست ضمن رصد عملکرد روابط‌عمومی ادارات، افراد فعال را جایگزین مسوولان بی انگیزه و بی علاقه به کار روابط عمومی کنند.
وی در ادامه با یادآوری قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار و هفته دولت، بر ضرورت آسیب‌شناسی فرآیندهای تصمیم گیری و تصمیم سازی با کمک اهالی رسانه را خواستار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این دیدار اظهار داشت: در سفر رییس‌جمهور به استان، کاری با کیفیت و در کلاس رسانه‌های استان را شاهد بودیم.
مهدی رمضانی با بیان اینکه رسالت خبرنگارن مچ‌گیری نیست بر تعامل دوسوي رسانه و مدیران اجرایی تاکید کرد و گفت: گام اول خدمت رسانه ای انتقال انتقادها به مدیران است و اگر مدیر توان دفاع نداشت، نوبت به افشاگری می رسد.
وی از خبرنگاران خواست، اخبار تکمیلی سفر رییس جمهور و نتایج مصوبات این سفر را پیگیری و به اطلاع مردم برسانند.