پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ , ۱۹:۴۱:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۵/۲۸ ساعت ۰۲:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

لزوم هم‌افزایی رسانه‌ها و حوزه روابط عمومی / خبررسانی مطلوب عامل ایجاد رضایتمندی عمومی است / بسته‌های هدفمند اطلاع رسانی تدوین شود

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان گفت: هم افزایی رسانه ها و روابط عمومی ها مهمترین عامل در انعکاس خوب خدمات دولت و بررسی نقاط مستعد بهبود است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ علیرضا خزایی در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: حرکت مجموعه روابط عمومی و رسانه ها به اطلاع رسانی دانش بنیان باعث می شود، آمادگی لازم در برابر تکانه های مختلف در فضای متلاطم رسانه ای عصر حاضر فراهم باشد.
وی با بیان اینکه هدف اصلی حوزه اطلاع رسانی، برقراری ارتباط خوب و مطلوب با مخاطب است، یادآور شد: در دنیای امروز ارتباطات و مذاکره بهترین استراتژی و خط مشی برای رسیدن به بهترین عملکرد است که اگر به درستی انجام شود رضایتمندی عمومی را در برخواهد داشت.
مدیرکل حوزه استاندارکردستان یکی از تلاش های مهم مدیریت ارشد استان را زدودن برچسب محرومیت از نام استان از طریق تبدیل کردستان به کانون توجه تصمیم‌گیران کشور اعلام کرد و بر همکاری و تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها برای نیل به این هدف تاکید کرد.
خزایی از روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری ها خواست، جامعه هدف خود را شناسایی و برای مخاطبان بسته اطلاع رسانی طراحی کنند.
وی یکی دیگر از اقدامات این حوزه را توجه به اقدامات محله محور با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند امامان جمعه و جماعت و نقش معتمدین و همچنین تشکیل میز ارتباطات اجتماعی در محله های شهری و روستایی برشمرد.
وی خطاب به مدیران اجرایی گفت تا با حضور در برنامه‌های صدا و سیما و برگزاری نشست با اصحاب رسانه، عملکرد مجموعه تحت مدیریت را به صورت شفاف در اختیار مخاطبان و شهروندان قرار دهند.
مدیرکل حوزه استاندار کردستان، با بیان اینکه اطلاعات پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت به کمیته اطلاع‌رسانی گزارش شده است، افزود: فرمانداران با شبهه زدایی درباره طرحها و خدمات، مردم را در جریان خدمات دولت قرار دهند.
خزایی به اهمیت اقتصاد رسانه نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد ارتباط خوب با مردم نیازمند استفاده از ظرفیت رسانه‌هاست و لازم است بخشی از اعتبارات مربوط توسط دستگاهها براساس قانون برای تدوین و انتشار ویژه نامه های تبلیغی اقدامات و فعالیت ها اختصاص یابد .