شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۵:۰۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۳۰ ساعت ۲۲:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

رویکرد جدی دولت در حمایت از ورزش /تشویق سرمایه گذاران و بنگاه‌های اقتصادی برای حضور فعالانه‌تر در ورزش کردستان/کسب رتبه هشتم المپیاد ورزشی توسط ورزشکاران کردستانی

استاندار کردستان عنوان کرد که دولت در حمایت از ورزش کردستان بسیار جدی است و در راستای تقویت و گسترش فرهنگ ورزش تلاش‌هایی برای حضور فعالانه تر بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران در این عرصه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در نشست با روسای هیات‌های ورزشی استان کردستان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و دستاوردهای ارزشمند ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی گفت:کسب عناوین و مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران کردستانی نشانه استعدادهای فوق العاده جوانان استان و زحمات هیات‌های ورزشی است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم و در استان کردستان حمایت‌های بی شائبه و همه جانبه ای از ورزش صورت گرفته است، افزود:از آغاز بکار دولت بیشترین جلسات و مراسم‌های تجلیل و تقدیر مربوط به حوزه ورزش بوده و در این ایام طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی زیادی در جای جای استان به بهره‌برداری رسیده است.

زارعی کوشا عمده مشکل کردستان در حوزه ورزش را نبود حامیان مالی دارای انگیزه در این رابطه نام برد و اضافه کرد:تیم‌های قدرتمند و نامدار ورزشی در  رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی شکل می‌گیرند و مانیز در حال تلاش برای فراهم کردن حضور سرمایه گذاران و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی برای حمایت از ورزش هستیم .

وی افزود:همواره یکی از تاکیدات جدی ما عمل به مسئولیت‌های اجتماعی توسط بنگاه‌های اقتصادی بوده است و امیدوارم با شروع فعالیت سرمایه گذاران در منطقه آزاد بانه مریوان و دیگر مناطق استان شاهد پشتیبانی هرچه بیشتر آنان از تیم‌های ورزشی باشیم.

استاندار کردستان اظهار کرد:هیات‌های ورزشی نیز باید از ظرفیت‌های خود برای ایجاد درآمد پایدار استفاده کنند و اگر  هیات ها مایل به فعالیت اقتصادی باشند زمینه حضور آنان در این عرصه را فراهم خواهیم کرد.

زارعی کوشا کسب رتبه هشتم المپیاد ورزشی کشور توسط ورزشکاران کردستانی را نشان دهنده ظرفیت و توانمندی ورزشکاران کردستانی و دستاورد بزرگی برای استان عنوان کرد و اظهار داشت:مهمترین دستاورد ورزش  و قهرمانی در رشته‌های مختلف، ایجاد شادمانی و خوشحال کردن مردم است که بسیار حائز اهمیت است.

استاندار کردستان در پایان از پرداخت  ۵ میلیارد ریال اعتبار به اداره کل ورزش و جوانان استان برای توزیع در میان هیات‌های ورزشی خبر داد.