شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۴۸:۱۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱ ساعت ۱۱:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

هم اندیشی معاون سیاسی استاندار کردستان با مدیران رسانه‌ها/ عملکرد ضعیف رسانه‌ها و نخبگان کردستانی در اغتشاشات اخیر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان از عملکرد ضعیف رسانه‌ها و نخبگان در تبیین اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مهدی رمضانی با بیان اینکه در ماجرای فوت خانم امینی رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و دیگر مسئولان استانی با این خانواده داغدیده ابراز همدردی کردند، گفت: سوء استفاده دشمنان و جریانات معاند از این رویداد برای ما کاملا واضح و مبرهن است.
وی با بیان اینکه ابعاد اغتشاشات باید از همه زوایا مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: متاسفانه رسانه‌ها و بخش بزرگی از جامعه نخبه استان و سیاسیون عملکرد ضعیف و غیر قابل قبولی در تبیین مسائل داشتند.
رمضانی به فتنه‌های برنامه ریزی شده گوناگون در سه دهه اخیر در کشور اشاره کرد و افزود:هریک از اغتشاشات و نا آرامی‌ ها در گذشته به دلایل مختلف سیاسی و اقتصادی روی دادند اما فتنه اخیر یک فتنه عقیدتی بود که جوانب آن مدت‌های مدیدی است که توسط اتاق های فکر و عملیات دشمن طراحی شده و به دنبال مصداقی بودند که فوت مرحومه امینی را برای این کار مناسب دیدند و شروع به عملیات متراکم و معتنابهی کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآوری کرد: هم رئیس جمهور و هم دیگر تصمیم گیران کشور بر به رسمیت شناختن حق اعتراض مسالمت آمیز و قانونی تاکید دارند، اما همگان باید میان اعتراض و اغتشاشات تفکیک قائل شوند.
وی افزود: جریاناتی که امروز مدعی دفاع از حقوق بشر هستند و شعار زن، زندگی، آزادی سر می‌دهند خود بزرگترین نقض کنندگان حقوق زنان بوده اند.
رمضانی افزود:در کشور بیش از ۷ هزار نفر شهید زن داریم که از این تعداد ۵۶۶ تن از آن شهدا متعلق به کردستان است و برخی از آنها توسط همین جریان‌های معاند مدعی دروغگو به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیده‌اند.
وی با بیان اینکه استاندار کردستان و مسئولان استان با کار شبانه روزی در فکر توسعه و پیشرفت استان هستند، اظهار کرد: در عرصه مدیریت وقایع و حوادث منکر وجود  برخی کج سلیقگی‌ها،مشکلات و نارسایی ها در کشور و به تبع آن در استان نیستیم اما وجود این مشکلات نباید منجر به آسیب دیدن دیگران و سلب امنیت جامعه شود.
رمضانی از اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی استان خواست صرفنظر از وجود برخی مشکلات و کمبودها به رسالت خود که همانا خبر رسانی و آگاهی بخشی روشنگرانه و منصفانه به جامعه است در حد توان و وسع خود اقدام کنند و در کنار آن از افشای اخبار جعلی رسانه‌های بیگانه واهمه‌ای نداشته باشند.