شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ , ۱۸:۵۴:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۱۱ ساعت ۱۷:۵۰
لینک کوتاه مطلب:

اقدامات بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی/تاکید بر بهره‌مندی مناطق مختلف استان از خدمات بنیاد علوی

استاندار کردستان اقدامات و فعالیت‌های بنیاد علوی را در راستای محرومیت زدایی ارزیابی و تاکید کرد که مناطق مختلف استان باید از برکات این نهاد ارزشمند انقلابی بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه بررسی طرحهای محرومیت زدایی اجرا شده بنیاد علوی که با حضور مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد از تلاش ها و فعالیت‌های آنان در شهرستان سروآباد در اجرای طرحهای محرومیت زدایی تقدیر کرد و گفت:کارهای بسیار ارزنده‌ای توسط بنیاد علوی در استان و در شهرستان سروآباد به عنوان منطقه هدف محرومیت زدایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه  با هماهنگی و تفاهمات انجام شده مقرر شده است که گستره بیشتری از استان از خدمات و فعالیت‌های بنیاد علوی بهره‌مند شوند، افزود: لازم است نقاط هدف در مناطق مختلف استان برای فعالیت‌های  بنیاد در راستای محرومیت زدایی شناسایی شوند تا همه جامعه هدف از برکات این تلاش‌ها و خدمتگذاری‌ها استفاده کنند.
زارعی کوشا عنوان کرد:هر چند اقدامات عمرانی در مناطق محروم از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است اما ضرورت دارد در کنار کارهای عمرانی به مسائل اقتصادی و اشتغالزایی نیز توجه ویژه شود.
استاندار کردستان یادآوری کرد:در سفر رئیس جمهور به کردستان طرحها و پروژه های بسیار خوبی برای مناطق محروم و توسعه اقتصادی این مناطق مصوب شده و در کنار آن ظرفیت بنیاد علوی نیز می تواند راهگشا و کارساز باشد.
زارعی کوشا با تقدیر از حمایت‌ها و توجهات بنیاد مستضعفان به استان و خدمات آنان در کاهش محرومیت مناطق کمتر برخوردار استان گفت:رئیس بنیاد مستضعفان قول هر نوع همکاری و مساعدت به استان را داده‌اند که این نوع نگاه و رویکرد به استان کردستان بسیار ارزشمند و جای تقدیر دارد.